اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتصاب اولین شهردار زن در رشت


"مریم گل احضار" به عنوان شهردار منطقه دو شهرداری رشت و تنها زن شهردار این شهر معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا: محمدابراهیم خلیلی در مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران شهرداری بر ضرورت دریافت مسئولیت توسط افراد متخصص و با تجربه در شهرداری رشت تاکید کرد و گفت: کسی که عهده‌دار پستی می‌شود باید مشخصه ویژه‌ای داشته باشد، عناوین ما اعتباری است اما مسئولیت‌ها قانونی است، در کنار مسئولیت باید تعهد و وفاداری داشته باشیم و مزایا و تبعات پذیرش مسئولیت‌مان را نیز پذیرا باشیم.

وی افزود: مجموعه شهرداری باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند و به ولی نعمتان ما با ارائه جواب‌های مناسب و برنامه‌ریزی‌های اصولی، اعتمادسازی مضاعف را سبب شد.

وی بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: همکاران شهرداری نسبت به گذشته درخصوص پر رنگ عمل کردن فعالیت‌های مناطق و سازمان‌ها و پویاترشدن آنان بیشتر تلاش خواهند کرد.

شهردار رشت در ادامه طی حکمی بر اساس تعهد و تجارب سرپرست گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و موفق عمل کردن ایشان در حوزه فعالیت و نقش چشمگیر ایشان، وی را به عنوان مدیر منطقه دو شهرداری منصوب کرد.

خلیلی برای مریم گل احضار پویایی و تلاش بیشتر در منطقه دو شهرداری را خواستار شد.

شهردار رشت در ادامه میرنوید میرحق‌جو را به عنوان معاون امور فنی و عمرانی شهرداری، روح‌الله یزدانی را به عنوان سرپرست گروه آمار و انفورماتیک و احمدرضا حق بین را به عنوان رییس گروه برنامه و بودجه شهرداری رشت منصوب کرد.

وی همچنین علیرضا دانش نظافت را به عنوان سرپرست امور اداری شهرداری رشت برگزید و خواستار تحقق انتظارات بیشتر شهروندان، انجام با اقتدار امور، داشتن نقشه راه برای کارهای پیش رو از سوی هر یک از مدیران شد.

شهردار رشت در ادامه از زحمات میرنوید میرحق جو در طول دوران تصدی به عنوان مدیر منطقه دو، کاوه‌گر به عنوان مدیر امور اداری، اوسط مقدم به عنوان معاون فنی و عمرانی، گل احضار به عنوان سرپرست گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، قدردانی به عمل آورد.


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصاویر) دختر 26ساله؛ اولین شهردار زن بلوچ




اخبار اجتماعی - (تصاویر) دختر 26ساله؛ اولین شهردار زن بلوچ

  خانم سامیه بلوچ‌زهی 26 ساله، چندی پیش با کسب اکثریت آرای اعضای شورای شهر، توانست شهردار شهرستان سرباز شود.

خانم سامیه بلوچ زهی که در خانواده ای هشت نفره و مجرد زندگی می کند توانست طلسم مدیریت زنان در سیستان وبلوچستان را بشکند.

این بانوی جوان پس از طی کردن تحصیلات ابتدایی و متوسطه برای تحصیل در رشته منابع طبیعی به تهران آمد و پس از پایان تحصیلات خود تهران را ترک کرد و به زادگاهش بازگشت تا برای بهبود مشکلات زنان، مردان و کودکان زادگاهش فعالیت کند. او انتخابش را سرآغازی برای خودباوری زنان بلوچ و به چالش کشیدن سلطه نظام مردسالاری در این خطه از سرزمین ایران می داند.

ماهین محمدزاده عکاس تسنیم از یک روز زندگی این بانوی جوان شهردار عکس برداری کرده است که در زیر می بینید.

"اخبار,اخبار


"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار

 

"اخبار,اخبار


"اخبار,اخبار

اخبار اجتماعی - تسنیم