اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتصابات عجیب تیم زریبافان در سازمان اقتصادی بنیاد شهید دولت جدید!



انتصابات عجیب تیم زریبافان در سازمان اقتصادی بنیاد شهید دولت جدید!

دکتر روحانی در حالی كار خود را در دولت شروع كرده است كه هنوز پرونده‌هایی جنجالی از دولت احمدی‌نژاد، هر روز خبرساز می‌شود.

به گزارش روز نو ، یکی از این پرونده های خبرساز ماجرای انتصاب 30 تن از نزدیکان ،نمایندگان مجلس و فرزندان شهدا توسط محمد رضا اسکندری ، رییس سازمان اقتصادی کوثر در هیات مدیره شرکت های تابعه این سازمان است که زیر مجموعه بنیاد شهید محسوب می شود.

سازمان اقتصادی بنیاد شهید,انتصابات غیر قانونی دولت احمدی نژاد,رییس جدید بنیاد شهید


جالب آنجاست که همه این احکام صادره در تاریخ 22.5.92 صادر شده است و این در حالی است که در این تاریخ دولت جدید حدود 10 روز از آغاز فعالیتش می گذشته اما آقایان همچنان مشغول انتصابات غیر قانونی در دستگاه مربوطه خود بودند.

سازمان اقتصادی بنیاد شهید,انتصابات غیر قانونی دولت احمدی نژاد,رییس جدید بنیاد شهید

 
گفته می شود که آقایان برای آنکه به حضور خود در دولت جدید تداوم ببخشند اقدام به انتصاب نزدیکان خود در هیات مدیره شرکت های تابعه سازمان کوثر می کردند.

لازم است که رییس جدید بنیاد شهید که بزودی از سوی دکتر روحانی منصوب خواهد شد در اولین اقدام خود با این افراد برخورد لازم و قانونی را انجام دهد.

سازمان اقتصادی بنیاد شهید,انتصابات غیر قانونی دولت احمدی نژاد,رییس جدید بنیاد شهید

 
براساس این گزارش ، یکی از افرادی که خیلی پیگیر این انتصاب های غیر قانونی در ابتدای دولت یازدهم بوده است آقای (ب-ف) است که حتی با واسطه یک دلال توانسته است با یکی از مشاوران دکتر روحانی دیدار داشته باشد و در این دیدار خواستار آن شده است که در دولت جدید او را برای ریاست سازمان اقتصادی کوثر در نظر بگیرند اما از آنجایی که مشاور دکتر روحانی فردی هوشمند است همه درخواست های این فرد را رد کرده است و او بعد از این دیدار لیستی متشکل از 30 نفر را آماده کرده و آنها را با امضای رییس سازمان به عضویت هیت مدیره شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر در آورده است./روز نو

 

 


ویدیو مرتبط :
نظر دولت یازدهم درباره سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتصابات عجیب و غریب در بنیاد شهید



اخبار سیاسی - آقای رئیس جمهور لطفا پیگیری کنید
انتصابات عجیب و غریب در بنیاد شهید

رئیس کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در 88 و معاون ستاد انتخاباتی قالیباف در 92 در دولت یازدهم پست گرفته است.

به گزارش تدبیر و امید، شهیدی محلاتی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اخیرا در حکمی "محمدرضا نوایی لواسانی" را به سمت "عضو شورا و هیئت امناء مرکز دانش پژوهان و تشکلهای بنیاد شهید" منصوب کرده است.
 

اخبار,اخبار سیاسی,انتصابهای جدید در بنیاد شهید

 
نوایی یکی از نزدیکان محمدباقر قالیباف و معان ستاد انتخاباتی او در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری بود. او 4 سال قبل از آن نیز در ستاد احمدی نژاد مشغول به کار بود و ریاست کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی او را بر عهده داشت.

 

اخبار,اخبار سیاسی,انتصابهای جدید در بنیاد شهید

 
مشخص نیست چگونه یکی از نزدیکترین افراد به قالیباف که هر از چند گاهی مواضعی نیز علیه دولت تدبیر و امید اتخاذ کرده، چگونه در دولت صاحب پست شده است.
 

اخبار,اخبار سیاسی,انتصابهای جدید در بنیاد شهید

 نوایی لواسانی

نوایی لواسانی 12 خرداد 92 در اظهاراتی انتخاباتی برای جلب حمایت مردم از قالیباف، به وضوح حسن روحانی را "عنصر قدرت طلب مورد حمایت دشمنان جمهوری اسلامی" دانسته و گفته بود: "امروز دشمنان جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند که باید برای نابودی نظام به افراد قدرت طلب و سست عنصر اتکا کنند و با به قدرت رساندن آنها نظام را از گفتمان انقلاب و آرمانهای امام راحل دور کنند، پس تکلیف همه‌ی ما است که برای حفظ انقلاب خود از فردی حمایت کنیم که علاوه بر شاخصه‌های یک مدیر لایق روحیه‌ی جانفشانی و مقاومت را در فشارها ی بین المللی از دست ندهد."

 

اخبار,اخبار سیاسی,انتصابهای جدید در بنیاد شهید

 

به گفته او، "ما در اسلام چیزی به اسم بی طرفی نداریم شما یا با حق هستید یا در مقابل حق پس چگونه است که نامزدی که امروز خود را معتدل می داند در زمان فتنه 88 در خواب زمستانی به سر می برد و امروز برای کسانی سینه چاک میدهد که در سال 88 در فتنه نقش اساسی داشتند و جزو سران فتنه بودند این آقا بداند که مردم هیچ گاه به کسانی که در سال 88 موضعی مشخص نداشتند اعتماد نخواهند کرد. ملت ایران حافظه قوی دارند و با وجود همه فرافکنی های بعضی از کاندیداها در صدا و سیما، هرگز گذشته این افراد را فراموش نخواهند کرد."

او ادامه داد: "این آقا که امروز مدعی است تمام موفقیت هسته ای ایران در زمان مسئولیت ایشان رقم خورده است و این آقا کاری کرده که اروپائیان جلوی آمریکا بایستند تا به ایران حمله نکند، واقعا یادش رفته که درب تمام سایت های هسته ای ما پلمپ شد و دوربین های آژانس آنها زیر نظر داشت یا نمی خواهد یادش بیاید که دانشجویان دانشگاه تهران کفن پوش جلوی ماشین سه وزیر اروپائی خوابیدند،

 

چندی پیش آقای روحانی گفتند در زمان آقای خاتمی انگلیس ها به من گفته بودند که رئیس جمهور آینده شما شهردار پایتخت شما است، جدا از اینکه این موضوع چه ارتباطی با مذارکرات هسته ای داشته من این سئوال را می کنم که مگر شما چه رابطه ای با آنها داشته اید که این موضوعات را به شما می گفتند."

نکته قابل تامل اینکه انتصابات اینچنینی در بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شخص نیز ختم نشده و در روزهای اخیر به جز او، میعاد صادقی مشاور سابق علی اکبر جوانفکر در ایرنا و روزنامه ایران و حجت الاسلام فقیهی از اقوام حیدر مصلحی و از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی در این معاونت رییس جمهور حکم گرفته اند.

بر این اساس، فقیهی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید منصوب شده و عملا یکی از مهم ترین پست های بنیاد شهید را به دست گرفته است. 

 

اخبار,اخبار سیاسی,انتصابهای جدید در بنیاد شهید

 
حجت الاسلام مهدی فقیهی برادر روح الله فقیهی از اقوام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات است که از اردیبهشت ماه 91 به عنوان رییس مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شده است.
 

اخبار,اخبار سیاسی,انتصابهای جدید در بنیاد شهید

 روح الله فقیهی برادر حجت الاسلام مهدی فقیهی و از اقوام حیدر مصلحی

گفته می شود در مدت ریاست او بر این مجموعه، بسیاری از ملاقات های بابک زنجانی و نزدیکان او در این مجموعه انجام شده است.

آخرین سمت دو نفر مذکور معاونت محمدرضا تقوی فرد در روزنامه خورشید (زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی در زمان تصدی سعید مرتضوی) از حامیان اصلی احمدی نژاد و مشایی بوده اند.
اخبار سیاسی - تدبیر وامید