اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار کارنامه کنکور در دهه اول مهر/ اعلام زمان انتشار اسامی معرفی شدگان نیمه‌متمركز



رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمركز آزمون سراسری سال 1392  ,دانشگاه پیام‌نور‌

انتشار کارنامه کنکور در دهه اول مهر/ اعلام زمان انتشار اسامی معرفی شدگان نیمه‌متمركز

فهرست اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمركزآزمون سراسری سال 92 به منظور مصاحبه، معاینه، آزمون عملی و یا علمی و سایر مراحل گزینش این رشته‌ها روز چهارشنبه 17 مهرماه منتشر می شود.

 رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمركز آزمون سراسری سال 1392 مربوط به دوره‌های روزانه، شبانه «نوبت دوم »، دانشگاه پیام‌نور‌، موسسا‌ت‌آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی و دوره‌های بین‌الملل دانشگاههای علوم پزشكی كشور است که فهرست ‌اسامی ‌و ‌شماره‌ داوطلبی‌ معرفی‌شدگان هر یك از رشته‌های تحصیلی مذكور تا چند برابر ظرفیت هر رشته از طریق سایت سازمان سنجش در تاریخ اعلام شده منتشر خواهد شد.

معرفی‌شدگان هر یك از رشته‌های تحصیلی مذكور لازم است با توجه به برنامه‌ زمانی اعلام ‌شده و ضوابط مندرج در اطلاعیه‌ای كه به همراه فهرست معرفی‌شدگان این قبیل رشته‌ها منتشر خواهد شد، برای شركت در مراحل مختلف گزینش رشته یا رشته‌های مربوط اقدام کنند.

اعلام تکمیل ظرفیت کنکور 92 در 6 آبان ماه
پس از پایان مراحل ثبت‌نام ضمن بررسیهای لازم در صورت نیاز به تكمیل ظرفیت اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تكمیل ظرفیت و یا پذیرش در برخی رشته محل‌های جدید در آزمون سراسری سال 1392 در روز دوشنبه 6 آبان ماه 92 از طریق سایت سازمان و هفته نامه پیك‌سنجش منتشر خواهد شد.

انتشار کارنامه کنکور در دهه اول مهرماه
برای كلیه پذیرفته‌شدگان و هم چنین آن‌دسته از داوطلبانی كه فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تكمیل کرده اند ولی پذیرفته نشده‌اند، كارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هریك از كد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان كد رشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره كل وی در همان كد رشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یك از كد رشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در دهه اول مهرماه در سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

ارسال سئوال به صورت اینترنتی تا 15 آبان ماه
باتوجه به كنترلهای متعدد و بررسی‌هایی كه به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت كد رشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت كارنامه از طریق سایت درصورتی كه درباره كد رشته‌های انتخابی و سایر مندرجات كارنامه سوالی داشته باشند، می‌توانند حداكثر تا 15 آبان ماه 92 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان در رابطه با كد رشته‌های انتخابی و مندرجات كارنامه نهایی آزمون سراسری سال 1392، اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اكیداُ خودداری کنند.

به كلیه مكاتباتی (اینترنتی و یا غیرایترنتی) كه بعد از تاریخ اعلام شده در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

صفر شدن ظرفیت در 35 کد رشته - محل کنکور
برابر اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرش در 35 كد رشته‌ - محل در بخش چندگروهی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر انجام نمی گیرد. /خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
بررسی ویدیویی تاریخ و زمان انتشار کارنامه اولیه کنکور دکترا 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام اسامی‌ معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز کنکور 92



زمان اعلام اسامی‌ معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز کنکور

زمان اعلام اسامی‌ معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز کنکور92

زمان اعلام اسامی‌ معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز دوره‌های‌ روزانه، شبانه، پیام‌ نور، غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و واحدهای بین‌المللی علوم‌پزشکی دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی به‌ منظور شرکت‌ در مراحل ‌مصاحبه، معاینه، آزمون‌ عملی و سایر مراحل گزینش‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1392 اعلام شد.

اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت رشته‌های‌ نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و مؤسسات ‌آموزش ‌عالی در گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم ‌ریاضی ‌و فنی، علوم ‌تجربی، علوم ‌انسانی و هنر در آزمون‌ مذکور به همراه اطلاعیه اعلام اسامی روز چهارشنبه 17 مهر ماه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org منتشر می‌شود.

معرفی شدگان باید به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش براساس برنامه زمانبندی اعلام شده در اطلاعیه اعلام اسامی اقدام کنند، بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در موعد مقرر خواسته شده به منزله انصراف تلقی می‌شود. /ایسنا