اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار نخستین عکس‌ رضا عطاران در برزیل


فیلمبرداری پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی که مدتی پیش با بازی رضا عطاران در نقش اصلی آن کلید خورده بود همچنان ادامه دارد.

خبرآنلاین: فیلمبرداری پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی که مدتی پیش با بازی رضا عطاران در نقش اصلی آن کلید خورده بود همچنان ادامه دارد.

بیش از 60 درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» پیش رفته و گروه در کشور برزیل مشغول فیلمبرداری هستند.

انتشار نخستین عکس‌ رضا عطاران در برزیل

تاکنون تمام بازیگران اصلی فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» جلوی دوربین ابراهیم غفوری‌آذر رفته‌اند. علاوه بر عطاران، بازیگرانی چون یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی در این فیلم ایفای نقش کرده اند. از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» حضور دارند.

«آی ام نات سالوادور» به تهیه کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سیدامیر پروین حسینی، اولین همکاری سینمای ایران با کشور برزیل است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و .....


ویدیو مرتبط :
بازداشت رضا عطاران توسط پلیس و عکس العملش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس از فیلم «من سالوادور نیستم»با بازی رضا عطاران در برزیل



فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» با بازی رضا عطاران در برزیل ادامه دارد.

فیلمبرداری پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی که مدتی پیش با بازی رضا عطاران در نقش اصلی کلید خورد، همچنان ادامه دارد.


بیش از 60 درصد از فیلمبرداری «آی ام نات سالوادور» پیش رفته و گروه در کشور برزیل مشغول فیلمبرداری هستند.

تاکنون تمام بازیگران اصلی فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» جلوی دوربین ابراهیم غفوری آذر رفته اند. علاوه بر رضا عطاران، بازیگرانی چون یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی در این فیلم ایفای نقش کرده اند. از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در این اثر حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...

«آی ام نات سالوادور» به تهیه کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی، اولین همکاری سینمای ایران با کشور برزیل است.

اخبار,اخبار فرهنگی , رضا عطاران

 

اخبار فرهنگی - سینما نگار