اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار عکس پسر بازیگر معروف در اینترنت


عکسی از بریان آستین گرین، همسر مگان فاکس، در حالیکه پسر چهار ماهه شان "نوآ شانن" را در آغوش دارد به سرعت در اینترنت پخش شده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: عکسی از بریان آستین گرین، همسر مگان فاکس، در حالیکه پسر چهار ماهه شان "نوآ شانن" را در آغوش دارد به سرعت در اینترنت پخش شده است.

به گزارش صبح بخیر، زیرا قبل از این فاکس و گرین هیچکدام عکسی از پسرشان در رسانه ها منتشر نکرده بودند. این زوج که تعطیلات را در ریو دو ژانیرو می گذرانند، نتوانستند از دید عکاسان و پاپاراتزی های فرار کنند و یک عکاس توانست از این بچه بانمک عکس بگیرد.



فاکس، هنرپیشه فیلم This is 40، در مصاحبه ای با "اکسس هالیوود" اعتراف کرد که وضع حمل خیلی سخت بود و خیلی درد داشت.



او گفت: «درد بسیار شدیدی داشتم. فکر کردم که باید قوی باشم و تحمل کنم... ولی اولین درد وحشتناک بود!»

با این حال ثمره این ازدواج ارزش همه این دردها را داشت و حالا فاکس پسری زیبا دارد و از اینکه مادر شده است بسیار خوشحال است تا حدی که گفته است می خواهد باز هم بچه دار شود.به گزارش صبح بخیر، او اشاره می کند: «پسرم حالا دیگر کم کم لبخند می زند و می تواند بخندد و نمی توانم صبر کنم تا خنده بچه را ببینم، زیرا دیدن خنده فرزندتان باعث می شود احساس پرواز کنید، گویی قلبتان می خواهد منفجر شود!»


ویدیو مرتبط :
یه عکس کودکی و بزرگی 3 بازیگر معروف کره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت پنج پسر و دختر زیر 20 سال به اتهام انتشار عکس مبتذل در اینترنت



 اخبار حوادث - بازداشت پنج پسر و دختر زیر 20 سال به اتهام انتشار عکس مبتذل در اینترنت

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیری پنج متهم در قالب یک گروه که اقدام به انتشار تصاویر مبتذل می‌کردند، خبر داد.

به گزارش فارس، سهیل خاکشور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این متهمان طی فعالیت‌های شبانه‌روزی پلیس فتا و رصد فضای مجازی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: این افراد متهم شامل چهار جوان پسر و یک دختر بودند که همگی زیر 20 سال سن دارند.

خاکشور با بیان اینکه پرونده‌ای در این زمینه توسط پلیس فتای استان تشکیل شد و متهمان تحویل مرجع قضایی شدند، بر نظارت خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود تاکید کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به 75 مورد بازدید از کافی‌نت‌های سطح استان طی سال‌جاری گفت: 11 کافی‌نت به خاطر تخلف پلمب شدند.

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی عمده تخلفات این کافی‌نت‌ها را نصب فیلترشکن، نداشتن دوربین مدار بسته و عدم ثبت مراجعه افراد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی هر کافی‌نت نیازمند استعلام از پلیس فتا بوده که در این زمینه اقدام معمول انجام می‌شود.

خاکشور همچنین نسبت به پذیرش فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر و رایانه در پلیس فتای استان با دارا بودن شرایط اعلام آمادگی کرد.
 اخبار حوادث - فارس