اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار عکس علی‌ عبدالله‌ صالح


پایگاه‌های خبری یمن عکسی از رئیس‌جمهور این كشور منتشر كردند كه سوختگی‌های صورت وی را نشان می دهد. انتشار تصویر جدیدی از "علی عبدالله صالح" رئیس‌جمهور یمن كه در بیمارستان نظامی در عربستان سعودی بستری است، امروز جزء مهم‌ترین اخبار پایگاه‌های خبری یمنی بود.


در این تصویر جدید که نزدیک به واقع به نظر می رسد سوختگی‌های صورت عبدالله صالح بخوبی نشان داده می‌شود و این در حالی است كه رسانه‌های یمنی همچنان سعی دارند علت تأخیر در حضور رسانه‌ای صالح را به علت پیشنهاد پزشكان معرفی كنند.

احمد الصوفی در این زمینه می‌گوید كه در این باره با پزشكان صحبت كرده و استودیویی را نیز برای اجرای این گفت وگو آماده كرده‌اند، اما پزشكان پیشنهاد كرده‌اند كه وی در شرایط كنونی كه چندین عملیات جراحی زیبایی انجام داده، نباید از بیمارستان خارج شود.

وی البته به این موضوع اشاره‌ای نكرد كه چرا قبل از وعده دادن به مردم برای حضور صالح در رسانه‌ها در ۴۸ ساعت آینده با پزشكان معالج وی مشورت نكرده است.

این در حالی است كه روزنامه الشرق الاوسط دیروز به نقل از برخی منابع از كناره‌گیری علی عبدالله صالح از ریاست جمهوری خبر ‌داده و اعلام كرده‌اند عملیات مسالمت‌آمیز انتقال قدرت به زودی در یمن انجام خواهد شد.



ویدیو مرتبط :
مستندی درباره علی عبدالله صالح - عربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه علی عبدالله صالح به پادشاه عربستان



واحد مرکزی خبر-  وزیر امور خارجه دولت انتقالی یمن نامه علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن را به عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی تسلیم می کند.

 

خبرگزاری دولتی یمن با اعلام این خبر افزود: ابوبکر القربی دوشنبه راهی عربستان سعودی شد.

قربی پیش از عزیمت به عربستان به خبرگزاری رسمی یمن گفت: نامه صالح را به پادشاه عربستان تسلیم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعا ، وی افزود: quotation mark این نامه به روابط برادرانه بین دو کشور و تحولات منطقه ای و عربی مربوط می شود.../واحد مرکزی خبر