اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار تصویر خلیفه داعش در زندان عراق


یک شبکه آمریکایی تصویری متفاوت از ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده داعش منتشر کرد.

العالم: یک شبکه آمریکایی تصویری متفاوت از ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده داعش منتشر کرد.

این تصویر که در سال 2004 به ثبت رسیده، به دوره‌ای مربوط می‌شود که بغدادی در اردوگاه بوکای عراق زندانی بود.

در این تصویر بغدادی با عینک و یونی‌فرم زردرنگ زندانیان آن اردوگاه مشاهده می‌شود. شبکه سی بی اس آمریکا با انتشار این تصویر چنین توضیح داد که بغدادی یکی از 12 سرکرده گروه‌های تروریستی بود که در این اردعذاوگاه زندانی بود.

انتشار تصویر خلیفه داعش در زندان عراق

زندان بوکا در مقایسه با دیگر زندان‌های آمریکا در عراق، یکی از بدترین و دشوارترین آنها توصیف شده است.

بغدادی که در آن روزها و پیش از دستگیری، کارمند سادۀ یکی از دانشگاه‌های عراق بود، به همراه چند مظنون دیگر توسط آمریکایی ها بازداشت شد و به مدت ده ماه (از فوریه تا دسامبر 2004) در این زندان به سر برد.

ابوبکر بغدادی که نام اصلی او بنا بر اعلام وزارت کشور عراق، "ابراهیم عواد ابراهیم السامرائی" است، نزدیک به سه سال در زندان‌های آمریکا در عراق محبوس بود و در 2006 آزاد شد. به نظر می‌رسد سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در همان دوره او را برای عهده‌دار شدن یکی از پیچیده‌ترین مأموریت‌های تاریخ معاصر، شناسایی و انتخاب کردند.

بنا بر اسناد منتشر شده از سوی ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان جاسوسی آمریکا، بغدادی بخشی از دوره آموزش و توجیه خود را در "اسرائیل" گذرانده است.

بغدادی در 2010 فرماندهی "داعش" را که ادامه دهنده راه القاعده در عراق بود بر عهده گرفت و سرانجام در تابستان 2014 همگان را به بیعت با خود فراخواند.


ویدیو مرتبط :
تصویر همسر ابوبکرالبغدادی خلیفه داعش- لبنان -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر متفاوت خلیفه داعش در زندان عراق



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

یک شبکه آمریکایی تصویری متفاوت از ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده داعش منتشر کرد.

به گزارش العالم، این تصویر که در سال 2004 به ثبت رسیده، به دوره ای مربوط می شود که بغدادی در اردوگاه بوکای عراق زندانی بود.


در این تصویر بغدادی با عینک و یونی‌فرم زردرنگ زندانیان آن اردوگاه مشاهده می شود.


شبکه سی بی اس آمریکا با انتشار این تصویر چنین توضیح داد که بغدادی یکی از 12 سرکرده گروه های تندرو بود که پس از دستگیری به آن زندان منتقل شدند.


زندان بوکا در مقایسه با دیگر زندان های آمریکا در عراق، یکی از بدترین و دشوارترین آنها توصیف شده است.


بغدادی که در آن روزها و پیش از دستگیری، کارمند سادۀ یکی از دانشگاه های عراق بود، به همراه چند مظنون دیگر توسط آمریکایی ها بازداشت شد و به مدت ده ماه (از فوریه تا دسامبر 2004) در این زندان به سر برد.

ابوبکر بغدادی که نام اصلی او بنا بر اعلام وزارت کشور عراق، "ابراهیم عواد ابراهیم السامرائی" است، نزدیک به سه سال در زندان های آمریکا در عراق محبوس بود و در 2006 آزاد شد.

به نظر می رسد سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در همان دوره او را برای عهده‌دار شدن یکی از پیچیده‌ترین مأموریت‌های تاریخ معاصر، شناسایی و انتخاب کردند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
بنا بر اسناد منتشر شده از سوی ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان جاسوسی آمریکا، بغدادی بخشی از دوره آموزش و توجیه خود را در "اسرائیل" گذرانده است.


بغدادی در 2010 فرماندهی "دولت اسلامی عراق" را که ادامه دهنده راه القاعده در عراق بود بر عهده گرفت و سرانجام در تابستان 2014 خود را "خلیفه مسلمانان در سراسر جهان" نامید و همگان را به بیعت با خود فرا خواند.

اخبار بین الملل - العالم