اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی


محصول جدید هوآوی از قابلیت های فنی مانند دوربین۲۰ مگاپیکسلی و همینطور صفحه نمایش ۵.۷ اینچی برخوردار است.

خبرگزاری مهر: هوآوی در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فعالی شده که سلیقه کاربران خود را به خوبی شناخته و محصولات متفاوتی را تولید و روانه بازار فناوری کرده است. اسمارت فون هوشمند Mate ۷ در حالی در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شد که یکی از برترین فبلت های بازار فناوری نام گرفته بود.

اما نسل جدیدی از این محصول در نمایشگاه  IFA ۲۰۱۵ میلادی معرفی می شوند. در این نمایشگاه محصولات متنوعی توسط شرکت های معروف و نیمه معروف در زمینه های مختلف ارائه می شود.

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی + عکس

هوآوی در حالی روزهای پر تب و تابی را سپری می کند که چندی پیش محصول جدید این کمپانی با نام Honor ۷i معرفی شده بود. این اسمارت فون از ظاهری همانند محصولات میان رده هوآوی برخوردار است.  وجه تمایز این اسمارت فون نسبت به سایر محصولات هوآوی را می توان در چرخش ۱۸۰ درجه ای دوربین سلفی آن دانست. از محصولات پر مخاطب این کمپانی می توان به تبلت مدیا پد M۲ و P۸ اشاره کرد.

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی + عکس

محصول جدید این کمپانی با نام Huawei Mate S در حالی در نمایشگاه برلین رونمایی خواهد شد که تصاویری از این محصول منتشر شده است. تصاویر واضح و شفافی از محصول جدید این کمپانی چینی منتشر شده که نشان می دهد  Mate S می تواند نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

محصول جدید هوآوی  دارای حاشیه هایی در اطرف خود است که شایعات گذشته مبنی بر عرضه محصولی بدون حاشیه را از بین می برد. بدنه این اسمارت فون از جنس فلز بوده و مجهز به سنسور اثر انگشت است. سنسور اثر انگشت در نسل جدید اسمارت فون های هوآوی همانند نسل قبلی در پشت اسمارت فون تعبیه شده تا تجربه جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

انتشار تصاویر محصول جدید هوآوی + عکس

این اسمارت فون به صفحه نمایشگر  ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و فناوری مشابه Force Touch، پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته ای کربن ۹۳۵ با ۳ گیگابایت رم LPDD۴ مجهز شده است.Mate S از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و همینطور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از اندروید ۵.۱ از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می روند.


ویدیو مرتبط :
انتشار ویدئویی منتسب به فبلت Mate 8 هوآوی [تماشا کنید]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محصول جدید «هوآوی» لو رفت + تصاویر



اخبار , اخبار تکنولوژی,محصول جدید هوآوی,محصولات هوآوی,لو رفتن محصولات هوآوی

 

مشخصات محصول جدید هوآوی در حالی لو رفته که به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است.

خبرهای تازه ای مبنی بر عرضه اسمارت فون جدید کمپانی چینی هوآوی با نام «Huawei Y۶ Scale» منتشر شده که نشان از یک گوشی رده پایین دارد. از قابلیت های اسمارت فون جدید هوآوی می توان به داشتن صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن  ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۴ اشاره کرد.

از مشخصات فنی این محصول می توان پردازنده ۴ هسته ای اسنپدارگون،  ۲۱۰ کوالکام، پردازنده گرافیکی Aderno ۳۰۴ ، رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی را برشمرد.  Huawei Y۶ Scale از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسل برای گرفتن عکس های سلفی برخوردار است. رابط کاربری Huawei Emotion نیز بر نسخه نرم افزاری اندروید  ۵.۰ اجرا می شود. این محصول به باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

اخبار , اخبار تکنولوژی,محصول جدید هوآوی,محصولات هوآوی,لو رفتن محصولات هوآوی


Huawei Y6 Scale از شبکه 4G ،WiFi و بلوتوث پشتیبانی می کند. کارشناسان هوآوی در تلاش بوده اند تا این محصول از سایر محصولات رده پایین این کمپانی متفاوت باشد. این اسمارت فون در سری  Y  و با قیمت احتمالی ۱۶۵ دلار عرضه خواهد شد. این خبر در حالی منتشر شده که هنوز کمپانی هوآوی این خبر را تایید نکرده و باید تا اعلام رسمی مشخصات این محصول منتظر ماند.

اخبار , اخبار تکنولوژی,محصول جدید هوآوی,محصولات هوآوی,لو رفتن محصولات هوآوی

 

اخبار تکنولوِژی - مهر