اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشارتصاویر غیر اخلاقی به بهانه دریافت کارت شارژ



اخبار ,اخبار حوادث ,انتشارتصاویر غیر اخلاقی

 

اخبار حوادث - انتشارتصاویر غیر اخلاقی به بهانه دریافت کارت شارژ

فردی که از طریق راه‌اندازی پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج و انتشار تصاویر غیرمجاز در قالب دریافت کارت شارژ تلفن همراه می‌کرد توسط پلیس فتا گلستان دستگیر شد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا گلستان درتشریح این خبر گفت: مأموران پلیس فتا با رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی ، فردی که از طریق راه اندازی پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های غیر اخلاقی، شارژ تلفن همراه از جوانان اخذ می نمود را شناسایی و دستگیر کرد.
 
رجبلی ادامه داد: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرم و بزه بود با مواجه شدن با دلایل و شواهد به بزه ارتکابی خود ، انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی و کلاهبرداری اعتراف نمود.
 
وی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را دریافت کارت شارژ تلفن همراه و کسب منافع مالی در فضای مجازی عنوان داشت؛ در پایان اظهار داشت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قالب رنگی - شارژ مستقیم - راهنمای طراحی فروشگاه کارت شارژ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریافت ۱۴ کارت قرمز در یك دقیقه



بازیکنان فوتبال لیگ منطقه ای شهر ازمیر واقع در غرب ترکیه با دریافت ۱۴ کارت قرمز در یک دقیقه ، رکورد دریافت کارت در یک بازی را شکستند.

 

کارت قرمز

 

به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی "رادیو تلویزیون دولتی ترکیه(تی.آر.تی)" روز جمعه نوشت: در بازی فوتبال بین تیم های آلچاتی اسپور با یشیل تپه در لیگ منطقه ای شهر ازمیر در هفته جاری ۱۴ بازیکن این دو تیم در یک دقیقه از داور مسابقه کارت قرمز گرفتند.

 

در پی مشاجره بازیکنان دو تیم در دقیقه ۸۹ بازی به علت گرفتن خطا به سود تیم آلچاتی اسپور، داور به ۱۴ بازیکن در عرض یک دقیقه کارت قرمز نشان داد و سپس ازی را تعطیل کرد.

 

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال ترکیه، در این بازی هیچ امتیازی به طرفین بازی تعلق نگرفته است.

 

هنوز از جریمه دو تیم و بازیکنان اخراجی خبری مخابره نشده است.