اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتخاب هيات‌رئيسه دو كميته تحقيق و تفحص



 

 

 

انتخاب هيات‌رئيسه دو كميته تحقيق و تفحص در كميسيون اقتصادي


احد خيري به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از مناطق آزاد و صمد مرعشي نيز به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق كالا انتخاب شد.

عصر ديروز كميسيون اقتصادي مجلس اعضاي هيات‌رئيسه دو كميته تحقيق و تفحص را انتخاب كرد.
محمدرضا خباز سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، از انتخاب احد خيري به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از مناطق آزاد خبر داد و افزود: صمد مرعشي نيز به عنوان رئيس كميته تحقيق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق كالا انتخاب شد.
به گفته وي در جلسه عصر ديروز كميسيون اقتصادي، لايحه اصلاح نظام قانون صنفي نيز بررسي شد. اين قانون مصوب سال 1350 است كه يك بار پيش از انقلاب از سوي مجلس شوراي ملي اصلاح شده و سه بار پس از انقلاب در سال‌هاي 59، 67 و 82 در معرض اصلاح مجلس قرار گرفته است.
سخنگوي كميسيون اقتصادي با اشاره به لزوم اصلاح اساسي اين قانون به دليل ايراداتي كه در اجراي آن به وجود آمده بود، اظهار داشت: به همين دليل مجلس از دولت خواست تا لايحه اصلاح آن را به مجلس بفرستد.
خباز با اشاره به تاخير دو ساله دولت در ارائه اين لايحه گفت: بالاخره لايحه اصلاح نظام قانون صنفي به مجلس آمد كه روز گذشته كليات آن در كميسيون اقتصادي تصويب شد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
 اسلایدهای جزوه روش تحقيق كاربردي براي مشاوران و مديران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتش لبنان تحقيق ازکشتي"فرانکوب"راآغاز کرد.



بيروت- ارتش لبنان جمعه شب با صدور بيانيهاي اعلام کرد: ارتش لبنان و نيروهاي پاسدار صلح سازمان ملل " يونيفيل " کار تحقيق از سرنشينان کشتي "فرانکوب "را آغاز کردند.به گزارش ايرنا از بيروت، رژيم صهيونيستي چهارشنبه گذشته يک کشتي حامل مواد غذايي را در 160 کيلومتري آبهاي فلسطين اشغالي در آبهاي بين المللي توقيف کرد و مدعي شد که اين کشتي حامل صد ها تن سلاح براي حزب الله يا حماس در غزه بوده است.

بر پايه بيانيه ارتش لبنان، با ورود کشتي "فرانکوب" که براي مدتي در توقيف نيروهاي اسراييلي بود به آب هاي بين المللي لبنان در نزديک بندر بيروت ، ارتش لبنان و يونيفيل کار بازجويي و تحقيق از سرنشينان کشتي را با هدف روشن شدن ابهامات مربوط به اين قضيه آغز کردند.

بر اساس بيانيه تشکيلات مربوطه نيز کار بازرسي از کشتي و محموله آن را آغاز کردند.