اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتخاب سرمربی برای جودو پس از دو سال!


تیم ملی جودو که حدود دو سال با مربی اداره می‌شد قرار است سرانجام صاحب سرمربی شود.

ایسنا: حدود دو سال و نیم قبل و در اواخر ریاست علیرضا امینی در فدراسیون جودو خسرو دلیر سرمربی تیم ملی شد اما بعد از تغییر و تحولات در کادر مدیریتی فدراسیون و آمدن رستگار به عنوان سرپرست و آرش میراسماعیلی به عنوان نایب رییس و مدیر تیم‌های ملی، مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند که تیم ملی بزرگسالان سرمربی نداشته باشد و تحت نظر مربی اداره شود. این کاری بود که فدراسیون کاراته هم در آن زمان انجام داد و نتیجه هم گرفت اما در جودو شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد به این شکل که مربیان کمتر پاسخگوی نتایج بودند و تیم ملی هم سرمربی نداشت که پاسخگو باشد. مدیر تیم‌های ملی هم هر چند به صورت اسمی، سرمربی نبود اما کارهای سرمربی را انجام می‌داد و این مسائل باعث شده بود تا شرایط پیچیده شود.

بعد از نتایج ضعیف تیم ملی بزرگسالان در چند مسابقه اخیر، مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند بالاخره تیم ملی یک سرمربی داشته باشد.

در این راستا با چندین گزینه هم صحبت‌هایی شده است اما گویا گزینه اول فدراسیون‌ مسعود حاجی‌آخوندزاده است که دو سالی با این تیم کار می‌کند و فردی کاملا فنی است که سابقه قهرمانی هم دارد.

مسعود خسروی‌نژاد،‌ داود میقانی و محمود میران نیز گزینه‌های دیگری هستند که شاید شانسی داشته باشند.

ناصر قراگوزلو و عادل خوش‌گفتار هم که به عنوان مربی به اردوهای تیم ملی اضافه شده‌اند از این دایره خارج شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رنگ بهار سال 2011 انتخاب شد



 

 

 

رنگ بهار

 

 

کمپانی Pantone رنگ سال 2011 را اعلام کرد:
کمپانی Pantone یکی از معتبرترین کمپانی های آرایشی بهداشتی است که برای طراحی و دنیای مد استانداردهای رنگی تعیین می کند. این کمپانی امروز اعلام کرد که رنگ سال 2011 ، رنگ امسال ترگیبی زیبا از قرمز و صورتی است و میتواند با کمرنگ و پررنگ شدن به قرمز و صورتی های زیبایی تبدیل شود.

 

 

رنگ بهار