اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتخاب رشته مجازی در 3 گروه فعال شد/ ارائه شانس قبولی داوطلب



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 


انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 1391 در گروه های علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی فعال شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با خرید کارت اینترنتی به این نرم افزار دسترسی پیدا کرده و از امکانات آن استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان گروه های آزمایشی زبان و هنر می توانند برای دریافت راهنمای انتخاب رشته و امکان انتخاب رشته مجازی آزمون سال 91 از ساعت 14 روز شنبه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
همچنین داوطلبان می توانند برای خرید کارت موردنظر خود پس از ورود به سایت سازمان سنجش، گزینه خرید اینترنتی را انتخاب کرده و تعداد کارت مورد نظر خود را وارد کنند.
حداکثر تعداد کارت قابل خرید در هر مرحله، 5 عدد کارت است و در هر مرحله از خرید، داوطلب فقط می تواند یک نوع کارت انتخاب و خریداری کنند. کارت انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 91 به مبلغ 100 هزار ریال است.
نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی بر اساس اطلاعات آزمون سراسری سال 1390 طراحی و پیاده سازی شده است.
این نرم افزار می تواند وضعیت داوطلب آزمون سال 1391 را با داوطلب مشابه در سال 1390 مقایسه و شانس قبولی را به وی ارائه دهد.
همچنین امکان جستجوهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده که به داوطلبان کمک می کند تصویری از وضعیت پذیرش در رشته های مختلف به دست آورند.
به گزارش مهر، انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری سال 91 از 17 تا 23 مرداد انجام می گیرد..../مهر


ویدیو مرتبط :
بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور - سامانه مجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سامانه مجازی "انتخاب رشته كنكور" مجدد فعال شد



سامانه مجازی "انتخاب رشته كنكور" مجدد فعال شد

سرپرست سازمان سنجش: رشته‌های دارای شانس قبولی‌بالا به كنكور‌ی‌ها پیشنهاد می‌شود

سرپرست سازمان سنجش آموزش كشور از طراحی سامانه مجازی انتخاب رشته در كنكور 91 خبر داد و گفت: این سامانه با هدف كمك به انتخاب رشته مجازین كنكور همزمان با اعلام نتایج اولیه كنكور در نیمه مرداد ماه فعال خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سامانه انتخاب رشته كنكور - دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا، با بیان اینكه نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی كنكور برای انتخاب رشته آزمون سراسری 91 همزمان با اعلام نتایج اولیه كنكور و مهلت انتخاب رشته مجازین كنكور از طریق سایت سازمان سنجش فعال می‌شود، گفت: این نرم‌افزار با هدف تسهیل انتخاب رشته، حداكثر بین 250 تا 300 كدرشته با شانس قبولی بالا را به مجازین پیشنهاد می‌كند.

رییس سازمان سنجش با اشاره به نحوه ورود به سایت سازمان سنجش برای استفاده از این نرم افزار، اظهاركرد: داوطلبان برای ورود به این سامانه به اطلاعات كارنامه، اطلاعات محرمانه كارت اعتباری، مشخصات داوطلبی و یا پرونده و كد رهگیری احتیاج دارند و زمانی كه داوطلب برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته به سایت مراجعه كند، حدود 250 تا 300 كد رشته به صورت پیشنهادی دریافت می‌كند.

وی با بیان اینكه كلیه مجازین كنكور با پرداخت هزینه‌ای می‌توانند از تسهیلات فراهم شده برای انتخاب رشته آگاهانه استفاده كنند، افزود: در واقع می‌توان این ادعا را كرد كه این سیستم كه در جهت راهنمای انتخاب رشته راه‌اندازی شده، دقیق‌ترین راهنما در كشور است، چرا كه با استفاده از همه اطلاعات موجود و مرتبط با داوطلب و آشنایی با ضوابط كامل راهنمایی می‌كند.

سرپرست سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینكه داوطلبان باید براساس علاقه، رغبت، هوش و استعداد، ‌اهداف و انگیزه خود برای آینده، ‌توانایی و مهارتها و ویژگی‌های شخصیتی خود اقدام به انتخاب رشته آگاهانه كنند، خطاب به كنكوریها توصیه می‌كند كه انتخاب رشته مجازی می‌تواند در انتخاب رشته صحیح كمك مناسبی برای داوطلبین باشد./ایسنا