اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتخاب اعضای کمیته‌ تعیین‌ رئیس‌ دانشگاه‌ها‌


اعضای کمیته تعیین رئیس دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: اعضای کمیته تعیین رئیس دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شدند.

بر این اساس، دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، وزیر علوم، وزیر بهداشت و مسئول بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شدند تا از این پس بررسی و انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها به جای طرح در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این کمیته صورت بپذیرد.

براساس این گزارش، رؤسای دانشگاه‌ها در صورتی در این کمیته تایید می‌شوند که هر 5 نفر به اجماع در رای برسند، اگر حتی یک نفر از آنها مخالف باشد، بررسی و تایید در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت خواهد پذیرفت.

همچنین تعیین رؤسای دانشگاه آزاد نیز در همین کمیته انجام می‌شود به این روش که در جلسات بررسی رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد، رئیس این دانشگاه نیز با حق رأی به این کمیته اضافه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
توضیح رئیس جمهور منتخب درباره نحوه انتخاب اعضای کابینه دولت یازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعیین مهلت انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد در مرداد ماه



 انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد

تعیین مهلت انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد در مرداد ماه

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص آغاز مهلت انتخاب رشته در آزمون سراسری 92 برای علاقه‌مندان این دانشگاه، گفت: زمان  برای شرکت‌کنندگان آزمون سراسری اعلام می‌شود.

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت کنندگانی که در آزمون سراسری سازمان سنجش شرکت کردند، در مردادماه توسط مرکز آزمون اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: در موعد مقرر سامانه انتخاب رشته مرکز آزمون، بعد از اعلام نتایج سازمان سنجش باز خواهد شد و علاقه‌مندان به گزینش در این دانشگاه، می‌توانند براساس اولویت علاقه رشته محل‌های موردنظر خود را به صورت آنلاین انتخاب کنند.

 

اقبالی با توجه به سؤالات داوطلبان درخصوص نحوه پذیرش، گفت: پذیرش شرکت‌کنندگان آزمون سراسری برای علاقه مندان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد توسط مرکز آزمون انجام می‌شود، بنابراین در این مورد علاقه‌مندان ادامه تحصیل دانشگاه آزاد نباید دغدغه‌ای داشته باشند.

 

وی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت روابط عمومی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس [email protected] ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند./ایسنا