اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ام احمد» کابوس زنان سوری


"ام احمد" زنی با ملیت تونسی و عضو گروه تروریستی داعش است که به خاطر اعمال مجرمانه و شدت و قساوت در ارتکاب جنایت، به کابوسی برای مردم سوریه به ویژه بانوان تبدیل شده است.

فرارو: "ام احمد" زنی با ملیت تونسی و عضو گروه تروریستی داعش است که به خاطر اعمال مجرمانه و شدت و قساوت در ارتکاب جنایت، به کابوسی برای مردم سوریه به ویژه بانوان تبدیل شده است.

پایگاه خبری وانا نوشت: تروریست تونسی وابسته به گروه تروریستی داعش معروف به "ام احمد"، یکی از خطرناک ترین عناصر داعش در شهر حلب بوده و موجب رعب و وحشت شهروندان سوری شده است.
 
روزنامه تونسی "الشروق" نوشت: ام احمد به کابوسی برای مردم سوریه تبدیل شده است، به ویژه بعد از آن که ده ها زن سوریه ای را در شهرهای مختلف این کشور تازیانه زده است؛ یکی از قربانیان در اعترافات خود گفته است: این زن که از فرماندهان داعش محسوب می شود، دارای ملیت تونسی بوده و حدود ۴۰ سال سن دارد و به خشونت و قساوت معروف است.
 
گفته می شود که ام احمد احکام صادره از دادگاه شرعی داعش را اجرا می کند و برای او اهمیت ندارد که چه حکمی را باید اجرا کند؛ بعضی از اوقات او زن هایی را که لباس شرعی مورد نظر داعش را نپوشیده اند، تازیانه می زند و گاهی کسانی را که به زنا یا موارد دیگر متهم شده اند، مورد تنبیه قرار می دهد و شدت و قساوت او در اجرای احکام داعش موجب شده است که این زن مایه ترس و وحشت شهروندان سوریه ای شود.


ویدیو مرتبط :
زنان تک تیرانداز سوری!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمد طعمه نخست وزیر جدید ائتلاف موسوم به مخالفان سوری شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

احمد طعمه نخست وزیر جدید ائتلاف موسوم به مخالفان سوری شد

منابع آگاه از انتخاب احمد طعمه به عنوان نخست وزیر ائتلاف موسوم به مخالفان سوری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روسیاالیوم، منابع آگاه از انتخاب احمد طعمه به عنوان نخست وزیر ائتلاف موسوم به مخالفان سوری خبر دادند.

 منابع وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند که احمد صالح الخضر دندان پزشک 48 ساله ای است که به عنوان یک اسلام گرا مستقل شناخته می شود و خطیب سابق در یکی از مساجد شهر دیرالزور در شرق سوریه بوده است.وی بخش اعظم زندگی خود را در دیرالزور گذرانیده و چند سالی را در منطقه عسیر عربستان و چند سالی را در دمشق به تحصیل گذارنیده است./مهر