اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امین حیایی و لیلا اوتادی در «ناردون»


مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" گفت: امین حیایی، مهران غفوریان و لیلا اوتادی از جمله بازیگران کار هستند.

روزنامه صبا: مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" گفت: امین حیایی، مهران غفوریان و لیلا اوتادی از جمله بازیگران کار هستند.

حسین باقریان مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" گفت: کار 20 آبان کلید می خورد. لوکیشن های ما در تنکابن در استان مازندران قرار دارد. البته بخشی از کار نیز در استان گیلان برداشت خواهد شد.

وی افزود: کار فیلمبرداری "ناردون" 2 ماه به طول خواهد انجامید. همچنین نویسنده و کارگردان فریدون حسن پور است. تهیه کننده منصور سهراب پور است.

امین حیایی، غفوریان و لیلا اوتادی در «ناردون»

مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" ادامه داد: خلاصه داستان این است که خرج عروسی بیشتر است یا عزا، بهتر است عزا رو تو عروسی گرفت که خرجش کمتر بشه و بهتر است عروسی رو تو عزا گرفت که خرجش کمتر شود.

باقریان خاطرنشان کرد: فضایی که بر فیلم سینمایی "ناردون" حاکم است به نوعی یک طنزی فلسفی است. با توجه به فیلم هایی که آقای حسن پور تا امروز جلوی دوربین برده و از سینماها پخش شده پیش بینی می کنم که کار خوبی از آب دربیاید.

وی در پایان تصریح کرد: امین حیایی، مهران غفوریان، مهران رجبی، امیر نوری، لیلا اوتادی، علیرضا مسعودی و ترلان پروانه و جواد رضویان از جمله بازیگران فیلم سینمایی "ناردون" هستند.


ویدیو مرتبط :
‫امین حیایی و شهرام قایدی در اکران ویژه فیلم ناردون‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار نخستین تصاویر تست گریم امین حیایی، لیلا اوتادی و سحر قریشی در «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!»



اخبار فرهنگی - انتشار نخستین تصاویر تست گریم امین حیایی، لیلا اوتادی و سحر قریشی در «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!»

نخستین تصاویر از تست گریم فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!» به کارگردانی مهدی مظلومی منتشر شد.

 فیلمبرداری این فیلم به تازگی آغاز شده است و  امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، رضا شفیعی‌جم، برزو ارجمند، سحر قریشی بازیگران نخستین فیلم سینمایی مهدی مظلومی هستند.

داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های شان را به هم می‌ریزد. مسعود ردایی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , امین حیایی

 

اخبار,اخبار فرهنگی , امین حیایی

 

اخبار,اخبار فرهنگی , امین حیایی

 

اخبار,اخبار فرهنگی , امین حیایی

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین