اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امین حیایی با ساعی همبازی شد +عکس


امین حیایی در خصوص ایفای نقش ناخدا محمدی در فیلم سینمایی «مروارید‌های خلیج فارس» گفت: «بازی در «مروارید‌های خلیج فارس» تجربه بسیار خوبی برای من بود به این دلیل که برای نخستین بار در نقش ناخدای یک ناوچه جنگی ایفای نقش کردم که در موقعیت‌های خیلی خاصی قرار می‌گیرد و بازی در چنین موقعیت‌هایی برای من بسیار جالب بود.»

خبرگزاری فارس: امین حیایی در خصوص ایفای نقش ناخدا محمدی در فیلم سینمایی «مروارید‌های خلیج فارس» گفت: «بازی در «مروارید‌های خلیج فارس» تجربه بسیار خوبی برای من بود به این دلیل که برای نخستین بار در نقش ناخدای یک ناوچه جنگی ایفای نقش کردم که در موقعیت‌های خیلی خاصی قرار می‌گیرد و بازی در چنین موقعیت‌هایی برای من بسیار جالب بود.»



هادی ساعی و امین حیایی در فیلم «مروارید‌های خلیج فارس»

وی افزود: «جدای از قصه و خط داستان جذاب «مروارید‌های خلیج فارس» گروه بسیار حرفه‌ای و صمیمی داشتیم که از نظر اخلاقی و کاری دوستان بسیار حرفه‌ای پیدا کردم و بخصوص با تجربه کار با آقای مرتضی غفوری به عنوان مدیر فیلمبرداری لذت‌بخش بود.»

حیایی ادامه داد: «حسین قاسمی‌جامی نیز به عنوان کارگردان انسان بسیار خوب و کاربلدی بود و در مجموع با توجه به اینکه نقش بسیار نو و جذابی را تجربه می‌کردم از حضور در این فیلم بسیار راضی هستم.»



این بازیگر سینما با اشاره به پایان بازی‌اش در «مروارید‌های خلیج فارس» گفت: «این فیلم براساس یک داستان واقعی که اوایل جنگ اتفاق افتاد و ناوچه جوشن با ناو آمریکایی وارد یک جنگ نابرابر شد و نیروهای آن تا پای جان مبارزه کرده‌اند ساخته شده است. حضور در چنین فیلمی تجربه جذابی برای من بود که مجموعا 20 روز کاری در این فیلم حضور داشتم که بخشی از کار در خشکی و بخشی دیگر روی آب فیلمبرداری شد.

در خلاصه داستان «مروارید‌های خلیج فارس» آمده است: در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی با پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...



امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی (فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) از بازیگران اصلی «مروارید‌های خلیج فارس» هستند.


ویدیو مرتبط :
سریال آمین با بازی امین حیایی و هادی ساعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمان المپیک همبازی " امین حیایی " شد +عکس



اخبار فرهنگی و هنری - قهرمان المپیک همبازی " امین حیایی " شد +عکس

سریال " آمین " به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی هادی ساعی (تکواندوکار کشورمان) به زودی کلید می‌خورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,هادی ساعی

 

" هادی ساعی " قهرمان تکواندوی ایران در یکی از نقش‌های اصلی " آمین " است. او سال گذشته در فیلم "مرواریدهای خلیج فارس" به کارگردانی حسین قاسمی جامی برای نخستین بار بازیگری را تجربه کرد. امین حیایی، داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، بهناز جعفری، سودابه بیضایی، هادی ساعی، امیر رضا زرین بخش و شاهرخ استخری از بازیگران اصلی این سریال هستند.

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا