اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر داعش در موصل کشته شد



اخبار ,اخبار بین الملل ,کشته شدن امیر داعش

 

اخبار بین الملل - امیر داعش در موصل کشته شد

سخنگوی نیروهای مسلح عراق، روز پنجشنبه از کشته شدن امیر گروه تروریستی «داعش» و ۶ تن از دستیاران وی در عملیات ارتش این کشور در غرب موصل خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از «العراقیه»، «قاسم عطا» سخنگوی نیروهای مسلح عراق اعلام کرد «نیروهای امنیتی حسین عباس القوجه که فرمانده نظامی گروه تروریستی داعش در منطقه الجزیره خوانده می‌شود را به همراه 6 تن از دستیاران وی در نزدیکی شهر تلعفر در شمال غرب موصل به قتل رساندند.»

سخنگوی نیروهای مسلح عراق در کنفرانس خبری همچنین از کشته شدن «بیش از صد نفر از عناصر مسلح در استان‌های نینوا، الانبار و بابل و منهدم کردن خودرو و مهمات گروه‌های تروریستی در حریان عملیات نظامی نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی عراق» خبر داد.

عطا تأکید کرد «فرماندهی عملیات مشترک طرح‌هایی را برای پاکسازی روستاها و شهرها از لوث وجود داعشی‌ها در استان‌های نینوا، صلاح‌الدین و الانبار به اجرا گذاشته‌اند.»

همزمان یک منبع در فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد نیروهای امنیتی 7 تن از عناصر داعش را در منطقه «الصقلاویه» به هلاکت رساندند و 20 تن دیگر از این تروریست‌ها را در جریان عملیات پاکسازی شهر الرمادی بازداشت کردند.

از سوی دیگر، یک منبع در پلیس عراق، روز پنجشنبه اعلام کرد «ده‌ها تن از جمله یک افسر پلیس در جریان انفجار تروریستی در جنوب شرقی بغداد کشته و زخمی شدند.»
اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
صحنه کشته شدن یکی از فرماندهان داعش در موصل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسئول آموزش داعش در موصل کشته شد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - مسئول آموزش داعش در موصل کشته شد

شبکه المیادین گزارش داد که این فرد بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در موصل کشته شد.

منابع امنیتی عراق از کشته شدن مسئول آموزش عناصر تکفیری داعش در موصل خبر دادند.

به گزارش فارس، مسئول آموزش عناصر تروریستی داعش در موصل کشته شد.

شبکه المیادین گزارش داد که این فرد بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در موصل کشته شد.

«ابو جهاد» و چند تن از همراهان وی نیز امروز در جریان درگیری با نیروهای امنیتی عراق در منطقه «السعدیه» استان دیاله از پای درآمدند.

اخبار بین الملل - فارس