اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر حسین رستمی و شوخی های پیژامه ای


در کار طنز شوخی‌های پیژامه‌ای را دوست ندارم. برایم مهم است به شعور مخاطب احترام گذاشته شود و برای همین، عمده سریال‌های طنزی که بازی کرده‌ام، طنز موقیعت بوده است.

خبرآنلاین: بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید بعضی وقت‌ها اتفاقات عجیبی در سینما و تلویزیون می‌افتد، مثلا فیلمنامه بسیار خوب است، اما در ‌‌نهایت محصول بدی ساخته می‌شود.

 امیرحسین رستمی جمعه شب 9 فروردین مهمان برنامه «سین مثل سریال» شبکه یک سیما بود.


این بازیگر در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «برخی به اشتباه می‌گویند من در سال 91 بازیگر پرکار تلویزیون بوده‌ام. در این مورد باید بگویم جدول پخش سریال‌های تلویزیون دست بازیگر نیست که تعیین کند سریالی را که دو سال پیش بازی کرده همزمان با سریالی که به تازگی بازی در آن را به اتمام رسانده پخش شود. من بازیگر پر کاری نیستم.»



رستمی ادامه داد: «همیشه سعی کرده‌ام انتخاب‌های درستی داشته باشم. مثلا تجربه‌های خوبی با کارگردانانی مثل سامان مقدم، حمید نعمت‌الله یا فرزاد موتمن در تلویزیون داشتم که همه آن‌ها امتحان‌پس‌داده‌های سینما هستند، اما اگر کاری مثل سریال «نون و ریحون» که من در آن ایفای نقش ‌کردم، به آن کیفیتی که مورد نظر کارگردان بود، نرسید، به این دلیل بود که فرصت کمی برای رساندن سریال به آنتن پخش ماه رمضان داشتیم. قطعا اگر فرصت بیشتری بود کیفیت سریال به مراتب بهتر می‌شد.»

بازیگر سریال «وضعیت سفید» ادامه داد: «نمی‌دانم چرا مدیران تلویزیون برای سریال‌هایی که باید برای مناسب‌های خاص تولید شود برنامه‌ریزی نمی‌کنند. به هر حال، می‌دانیم هر سال ماه رمضان یا ایام نوروز را پیش رو داریم. چرا نباید سریال‌ها برای این مناسبت‌ها زود‌تر کلید بخورند و بعد که تولید آن‌ها تمام شد، مدیران با حوصله این سریال‌ها را نگاه کنند و هر کدام را که مناسب پخش بود در جدول پخش قرار دهند؟ چه ایرادی دارد که از اردیبهشت 92 مدیران تلویزیون به تولید سریال‌های نوروز 93 فکر کنند؟»

رستمی در ادامه با اشاره به نبود فیلمنامه‌های خوب در سینما و تلویزیون گفت: «بزرگ‌ترین مشکل بازیگران، نبود فیلمنامه خوب است. ما در کل بجز چند فیلمنامه‌نویس که کارشان قابل تحسین است مثل پیمان و محراب قاسم خانی، امیرمهدی ژوله، خشایار الوند، برزو نیک‌نژاد و امید سهرابی، نویسنده خوب کم داریم.»

او ادامه داد: «دلیل اینکه اولین ملاک انتخاب نقش برای من حضور کارگردان خوب پشت کار است، این است که یک کارگردان خوب با فیلمنامه‌نویس کاربلد کار می‌کند و ترس‌های ابتدایی بازیگر را رفع می‌کند، اما بعضی وقت‌ها اتفاقات عجیبی در سینما و تلویزیون می‌افتد، مثلا فیلمنامه بسیار خوب است، اما در ‌‌نهایت محصول بدی ساخته می‌شود. نمی‌دانم چطور می‌شود یک قصه خوب را به گند کشید!»

او ادامه داد: «من در کنار تجربه‌هایی که در حیطه طنز داشته‌ام، در نقش‌های جدی هم حضور داشته‌ام و معتقدم که مقوله درام شوخی‌بردار نیست.»

بازیگر فیلم سینمایی «یک عاشقانه ساده» ادامه داد: «در کار طنز شوخی‌های پیژامه‌ای را دوست ندارم. برایم مهم است به شعور مخاطب احترام گذاشته شود و برای همین، عمده سریال‌های طنزی که بازی کرده‌ام، طنز موقیعت بوده است.»


ویدیو مرتبط :
فیلم توقیف شده خوک با بازی امیر کاظمی و امیر حسین رستمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه همراه با عکسهایی متفاوت از امیر حسین رستمی و پسرش



 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش

 

مصاحبه با امیر حسین رستمی:

امیر حسین رستمی از جمله بازیگران ژانر طنز سریال های تلویزیونی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد.شما را دعوت به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر امیر حسین رستمی و پسرش دعوت می کنیم.

چه سالی ازدواج کردید؟

امیر حسین رستمی:سال 77 عقد و سال 78 ازدواج کردم.

 

کم سن و سال بودید که وارد زندگی مشترک شدید؟

امیر حسین رستمی:24,25 ساله بودم.بعد از اینکه دانشگاهم تمام شد ازدواج کردم.

 

قصد ازدواج داشتید یا پیش آمد؟

امیر حسین رستمی:من از 17,18 سالگی قصد ازدواج داشتم(با خنده).چون آدمی نیستم که بتوانم تنهایی زندگی کنم.من از سه چیز می ترسم:تنهایی,ارتفاع و هواپیما.حتی در نوجوانی زیاد اهل بیرون رفتن و بازیگوشی نبودم.

 

تک فرزند هستید؟

امیر حسین رستمی:یک خواهر بزرگ تر از خودم دارم,زیاد با هم خوب نبودیم چون طرز فکر جا افتاده ای داشت ولی من اینطور نیستم.

 

ارتباطتان با پدر و مادرتون چطور بود؟

امیر حسین رستمی:تا 17,18 سالگی به مادرم وابسته بودم و بعد از آن برعکس شد.حس کردم پدرم را خیلی دوست دارم و دلم براش تنگ می شود.

 

با همسرتان خانم پوراندخت الستی چطور آشنا شدید؟

امیر حسین رستمی:از طریق یکی از دوستان دانشگاهی ام به یکدیگر معرفی شدیم.

 

خانواده چقدر برای ازدواج حمایتتان کردند؟

امیر حسین رستمی:خانواده موافق اکثر تصمیم های من بودند.غیر از سفر رفتن که تکروی می کردم و سفر می رفتم تا درس بخوانم و...خانواده برای ازدواج برنامه ریزی دیگری داشتند و یکی از آنها این بود که دوست داشتند با فامیل ازدواج کنم.در مورد ازدواجم خوب و بد ماجرا را به خودم سپردند و خدایا شکر با همسرم و پسرم خوشبختم.

 

چقدر برای ترک دنیای تجرد و ورود به دنیای تاهل آمادگی داشتید؟

امیر حسین رستمی:آمادگی نداشتم.موقعی که ازدواج کردم تا یک سال سختی کشیدم.چون فکر می کنم آنقدر بزرگ نشده بودم که مسئولیت زندگی را بپذیرم(با خنده).

 

الان کنار بازیگری شغل دیگری هم دارید؟

امیر حسین رستمی:بله,بیزینس می کنم و در این زمینه بسیار عالی هستم.من جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی هستم.خب دیگه اصولا آدم باهوشی هستم و کارهای بازرگانی زیادی انجام می دهم(با خنده).

 

وقتی با همسرتان آشنا شدید بازیگر بودید؟

امیر حسین رستمی:نه سال 72 در دانشگاه هنر دوره دیدم.سال 76 نزد آقای سمندریان یک دوره ای را گذراندم.بعد در دوره سربازی رهایش کردم .بازیگر شدن را دوست داشتم به خاطر اینکه می خواستم خواننده شوم!اصلا فکر نمی کردم که اولین عنصر خوانندگی یعنی صدا را ندارم(با خنده).بعد از ازدواج مدتی به خارج کشور رفتم و دوره های آموزشی بازیگری دیدم و برگشتم و کار را جدی ادامه دادم.

 

همسرتان موافق بودند؟

امیر حسین رستمی:بله من را تشویق کرد.چون علاقه ام را می دانست اما خواست حواسم باشد که چه کاری انجام می دهم و اینکه زندگی مان از بین نرود.

رابطه است با پسرت ارشیا چطور است؟

امیر حسین رستمی:من الان همه چیزم ارشیا است.البته وقتی ارشیا به دنیا آمد تا یک سال اول با او مشکل داشتم.

چرا؟

امیر حسین رستمی:چون مدام گریه می کرد.

 

این جمله را شنیده اید که به شما نمی آید پدر باشید؟

امیر حسین رستمی:خیلی زیاد.علاوه بر این شنیده ام که به من نمی آید ازدواج کرده باشم.حتی بعضی وقت ها باور نمی کنند ارشیا پسر من است و من پدر ارشیا.

 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش

 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش

 

 

عکس های امیر حسین رستمی و پسرش