اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر تتلو دستگیر شد



اخبار حوادث - امیر تتلو دستگیر شد

 رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.

سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.
 
وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد با فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.
 
رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌کرد: بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.

اخبار حوادث - ایسنا


ویدیو مرتبط :
امیر تتلو دستگیر شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«امیر تتلو» خواننده رپ ایرانی دستگیر شد!



با افزایش تعداد خوانندگان رپ و بی‌توجهی این افراد به مضامین اخلاقی و فرهنگی، شاهد گسترش کاربرد الفاظ رکیک و مستهجن به صورت ریتمیک در سطح جامعه هستیم.

چندامیر تتلو,خواننده رپ ایرانی

در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت‌های مستهجن که حتی نشریات زرد نیز اقدام آنها را بی‌شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل این نمایش وقیح شده‌اند، موجب نوعی آشفتگی در فضای فرهنگی کشور شده است.

در همین ز مینه با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد. این در حالی است که چندی پیش از این نیز شایعاتی درباره دستگیری این خواننده رپ منتشر شده بود که بعدها تکذیب شد اما این بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وی در بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شده است.

چندامیر تتلو,خواننده رپ ایرانی

گفتنی است، در کنار رپ‌خوان‌هایی که با استفاده از الفاظ رکیک و مستهجن و با در هم شکستن فرهنگ جامعه درصدد جذب مخاطب هستند، شماری از گروه‌ها و خوانندگان رپ با استفاده از این قالب جدید و در چهارچوب‌های فرهنگی کشورمان به اظهارنظر در مسائل اجتماعی می‌پردازند که از آن جمله می‌توان به همدردی برخی گروه‌ها با داغ‌دیدگان حادثه بم اشاره نمود، اما از سوی دیگر نیز برخی از افراد با الگوبرداری نادرست از فرهنگ غربی و زیر پا نهادن مبانی و اصول ملی، نوعی هتاکی و دریدگی فرهنگی و جمعی را تبلیغ می‌کنند که پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته است.

همچنین باید خاطرنشان کرد که بنا بر اظهارات برخی منابع خبری، با توجه به نفوذ روز‌افزون رپ‌خوان‌های منفی و تحت‌الشعاع قرار گرفتن افراد و گرو‌‌های مثبتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری رپرهای مستهجن در آینده نزدیک رخ خواهد داد./جام نیوز