اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیرحسین رستمی مهمان گپ می شود


امیرحسین رستمی پنجشنبه این هفته به برنامه گپ می‌آید تا از دغدغه‌های اصلی زندگی‌اش برای مخاطبان این برنامه بگوید.

جام جم آنلاین: امیرحسین رستمی پنجشنبه این هفته به برنامه گپ می‌آید تا از دغدغه‌های اصلی زندگی‌اش برای مخاطبان این برنامه بگوید.

تهیه‌كننده برنامه گپ گفت: اگر تمایل دارید با این دغدغه‌ها آشنا شوید، برنامه گپ را از شبكه ‌آی‌فیلم تماشا كنید. در این برنامه رستمی خواهد گفت كه تنها ترسش در زندگی این است كه روزی مردم دیگر دوستش نداشته باشند. برای رستمی استحكام خانواده مهم است.

او در برنامه گپ خواهد گفت، قبل از این ‌كه به دنیای بازیگری وارد شود، ‌مربی تنیس بوده و كسی كه از او حمایت كرده تا به این حرفه وارد شود، ‌همسرش است. رستمی قدر این حمایت را می‌داند و همواره تلاش می‌كند قدرشناس همسرش باشد.

منصور لشكری تهیه‌كننده برنامه گپ گفت: این برنامه در دو لوكیشن ضبط شده است. ابتدا رامبد جوان، اشكان خطیبی و امیرحسین رستمی به مكانی می‌روند تا صبحانه بخورند و درباره مسائل مختلف با هم صحبت كنند. بعد از خوردن صبحانه آنها به زمین تنیس می‌روند و در آنجا این بازیگر از چگونه بازیگرشدنش می‌گوید و این‌ كه قبل از این حرفه چه شغل‌هایی را تجربه كرده است.



وی افزود: وقتی آنها به باغ گپ می‌روند تا رستمی به رسم یادبود نهالی را در آنجا بكارد، عرشیا، پسر هفت ساله رستمی هم همراه آنها به باغ می‌رود. امیرحسین رستمی متولد 1362 است.

او فنون بازیگری را زیر نظر مسعود كیمیایی آموزش دید و برای اولین‌بار در یك نقش كوتاه در فیلم «رئیس» ساخته كیمیایی بازی كرد.

رستمی را بیشتر مردم به‌واسطه نقش‌های طنزی كه بازی كرده، می‌شناسند كه از میان آنها می‌توان به نقش ‌های او در سریال‌هایی مانند «شمس‌العماره»، «سه پنج دو» و «نون و ریحون» اشاره كرد. اما او نقش‌های جدی را هم خوب اجرا می‌كند كه در این زمینه می‌توان به نقش او در سریال «وضعیت سفید» اشاره كرد.

رستمی اوایل امسال با سریال «مسیر انحرافی» به شبكه سه آمد. او سریال «دختران حوا» به كارگردانی حسین سهیلی‌زاده را هم آماده نمایش از شبكه تهران دارد.


ویدیو مرتبط :
جدید ترین عکسهای امیرحسین رستمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیرحسین رستمی و آناهیتا افشار در یک فیلم تلویزیونی / گزارش تصویری




تصویربرداری فیلم تلویزیونی «همسایه‌ها» به کارگردانی امیرحسین جهددوست به پایان رسید.

تلویزیون , تله فیلم , امیرحسین رستمی

سیامک صفری در نمایی از فیلم تلویزیونی «همسایه‌ها»
 

تلویزیون , تله فیلم , امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی، آناهیتا افشار، سیامک صفری، هوتن شکیبا، ملیسا مهربان، اردشیر کاظمی، بابک حبیبی‌فر، مرتضی یونس‌زاده، محمد مهدی احدی، حسن کریمخان زند، شهرام جمشیدی و علی کرمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تلویزیون , تله فیلم , امیرحسین رستمی

علیرضا رئیسیان «همسایه‌ها» را برای گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.

تلویزیون , تله فیلم , امیرحسین رستمی

این فیلم داستان فردی را به تصویر می‌کشد که نسبت به خیانت‌های اطرافیانش حساسیت دارد و می‌خواهد دنیا را از این خیانت‌ها پاک کند، اما...

تلویزیون , تله فیلم , امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی در نمایی از فیلم تلویزیونی «همسایه‌ها»

منبع:خبرآنلاین