اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امید زندگانی، غواص حرفه‌ای است


زندگانی در پاسخ به این پرسش که علاوه بر بازیگری به چه کارهای دیگری مشغول است، گفت: بعد از بازیگری، به موسیقی و ورزش علاقه مند هستم. من در جزیره کیش یک دوره غواصی حرفه ای را گذراندم و خیلی وقت‌ها برای غواصی به کیش می‌روم.

خبرگزاری مهر: امید زندگانی از فردا شنبه 21 دی ماه، به عنوان مجری در برنامه تلویزیونی "روز از نو" به شبکه دو سیما می‌آید.

امید زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که از شنبه 21 دی ماه در برنامه تلویزیونی "روز از نو" از ساعت 7:30 مهمان خانه مخاطبان تلویزیون می شود، گفت: هنوز که سر اجرای این کار نرفته‌ایم و نمی‌توان درباره آن نظر داد ولی امیدوارم اجرای خوبی باشد. البته من سری قبلی این برنامه را ندیده بودم زیرا غالبا این ساعت صبح یا مشغول ورزش هستم یا سر کار و گاهی هم خوابم.

وی درباره این موضوع که معمولا برنامه‌های صبحگاهی تنها خانم‌های خانه‌دار را به عنوان جامعه هدف خود دارند و به همین دلیل طیف مخاطبان آن محدود است، بیان کرد: البته تنها برنامه‌های اول صبح نیست که مخاطب آن تنها یک قشر خاص آن هم خانم‌های خانه‌دار هستند بلکه برنامه های عصر تلویزیون نیز تنها بیشتر توسط خانم‌های خانه دار دیده می شوند و آقایان کمتر برنامه های زنده تلویزیونی را نگاه می‌کنند.

زندگانی با اشاره به این که کیفیت برنامه های تولیدی در تلویزیون از لحاظ فنی و محتوایی نسبت به استانداردهای بین المللی چندان قابل مقایسه نیست، ادامه داد: باید توجه داشت که تنها برای اجرای یک برنامه تلویزیونی نباید آنتن را اشغال کنیم و بهتر است تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده کرده و بهترین آثار را ارائه دهیم.



این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خیلی از امور در برنامه های تلویزیونی سلیقه‌ای شده است، به گونه ای که قابی که در یک برنامه تلویزیونی در یک شبکه در نظر گرفته می شود با شبکه های دیگر هم متفاوت است و بستگی به نظر مدیران دارد.

زندگانی با تاکید بر اینکه انتقال درست و کامل نظرات مردمی به برنامه‌سازان کمک می کند تا آثار بهتری بسازند، توضیح داد: یکی از مواردی که می تواند به تولید مناسب برنامه ها کمک کند، این است که نظرات و پیشنهادات به طور مستقیم و کامل به سازندگان و عوامل تولیدکننده برنامه ارائه شود، اما متاسفانه بخش روابط عمومی که مسئولیت این کار را برعهده دارد، تنها مسائل نظارتی را گوشزد می کند. به عنوان مثال درباره پوشش و گریم مجریان تذکر می‌دهند و این در حالی است که تعدادی از مجریان برنامه های تلویزیونی بازیگران هستند و معمولا به دلیل آن که از سر صحنه فیلمبرداری می‌آیند ناگزیرند گریم کار را حفظ کنند.

به گفته وی، بیشتر نظرات نظارتی به برنامه‌سازان منتقل می‌شود و کمتر پیش می‌آید که درباره محتوا، دکور، طراحی لباس، گویش و اجرا و ... تذکراتی داده شود.

وی ادامه داد: همین برنامه‌هایی که در حال حاضر بیشتر از سوی خانم‌های خانه‌دار دیده می‌شوند، بیشتر به‌سان رادیو شنیده می‌شوند. یعنی اینکه خانم‌ها تلویزیون را روشن گذاشته و به کارهای خود می‌رسند و بیشتر صدای تلویزیون را می‌شنوند. این در حالی است که یک مجری و تمامی عوامل یک برنامه تلویزیونی تمام تلاش خود را می کنند تا به بهترین نحو برنامه را اجرا کنند. به هر حال این همه تلاش صورت می‌گیرد ولی مخاطب تنها گوشه چشمی به ما دارد.

زندگانی در پاسخ به این که اگر برنامه های تلویزیونی با این آسیب‌ها مواجه هستند چرا به عنوان مجری در برنامه "روز از نو" حضور دارد، گفت: من همیشه به اجرا علاقه داشته ام و تجربه این کار را نیز در سال های قبل دارم. هرچند ترجیح می دهم بازی کنم، اما به چند دلیل از جمله علاقه و تجربه و مسایل اقتصادی باز هم برای اجرا به تلویزیون می‌روم. در حال حاضر اوضاع فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیاد خوب نیست و کارهای زیادی ساخته نمی‌شود و خیلی‌ها هم ترجیح می دهند با همان گروه‌های خود که با هم آشنایی دارند کار کنند و همه این مسایل کار را برای برخی بازیگران سخت می‌کند.

وی ادامه داد: اجرا را می توان یکی از زیرشاخه های بازیگری دانست و من با علاقه و تجربه قبلی ام، امیدوارم بتوانم برنامه مناسبی را در تلویزیون اجرا کنم.

زندگانی در پایان در پاسخ به این پرسش که علاوه بر بازیگری به چه کارهای دیگری مشغول است، گفت: بعد از بازیگری، به موسیقی و ورزش علاقه مند هستم. من در جزیره کیش یک دوره غواصی حرفه ای را گذراندم و خیلی وقت‌ها برای غواصی به کیش می‌روم و با دوربین خود زیر آب عکاسی و فیلمبرداری می کنم. علاوه بر آن به اسکی، فوتبال، اتومبیلرانی و پاراگلایدار و پاراسل هم علاقه دارم.

 قسمت اول از برنامه صبحگاهی "روز از نو" به صورت زنده شنبه 21 دی ماه  روی آنتن خواهد رفت. این برنامه قرار است، هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما ساعت 7:30 با اجرای امید زندگانی و شهرام شکیبا اجرا شود.

"روز از نو" پیش از این به تهیه‌کنندگی رضا داستانی پخش می‌شد و پیام ابراهیم‌پور و حامد جوادزاده هم برای مدتی تهیه‌کنندگی این برنامه صبحگاهی را بر عهده داشتند.


ویدیو مرتبط :
امید زندگانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی مهناز افشار ، مارال خلیلی و امید زندگانی یورتمه رفتند!(+عکس)



 
اخبار فرهنگی - وقتی مهناز افشار ، مارال خلیلی و امید زندگانی یورتمه رفتند!

 چهره های سرشناس هنر و سینما در آستانه سال نو که در آیین باستانی نشانش «اسب» است ، سوار بر اسب یورتمه رفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجموعه سوارکاری دشت بهشت ، جمعه ای که گذشت میزبان جمعی از ستاره های سینما بود. مارال خلیلی، امید زندگانی، لیندا عباسی و بهناز توکلی از بازیگران، میلاد نیک آبادی کارگردان تئاتر، مسعود زنوزی راد هنرپیشه تئاتر و مرتضی مبکی موزیسین از حاضرین بودند.

مارال خلیلی و امید زندگانی در این روز بهتر از بقیه بودند. مارال خلیلی بعد از تجربه سوارکاری می گوید:« از اینکه چنین برنامه ای برای هنرمندان برگزار می شود بسیار خوشحال هستم و فکر می کنم این آیین در دوره های بعدی باشکوه تر انجام می شود.

 

من هم هنرپیشه هستم، هم موسیقی کار می کنم و هم 5 سال است سوارکاری انجام می دهم که فکر می کنم موسیقی از هر سه رشته سخت تر است. فکر می کردم سطح رقابت بالاتر از این باشد و خودم را آماده کرده بودم اما به هر حال این نخستین رقابت سواکاری هنرمندان بود و احتمالا در دوره بعدی جدی تر انجام می شود.»

امید زندگانی هم گفت:« تاکنون هیچ پرشی انجام نداده بودم و خوشحالم طبق نظر مربیان و پیشکسوتان سوارکاری حاضر در مراسم توانستم حرکت قابل قبولی داشته باشم. شروع برگزاری آیین سوارکاری حرکتی ارزنده است که امیدواریم در دوره های بعدی جدی تر انجام شود و ما هم با آمادگی بیشتری در آن حاضر شویم.»

این مراسم را تعاونی هنرمندان برگزار کرده بود. مهدی نادعلی زاده مدیرعامل تعاونی هنرمندان برگزاری این آیین را گامی نخست برای شکل گیری باشگاه سواکاری هنرمندان و آغاز کمپین حمایت از چوگان ایرانی دانست و گفت:« تعاونی هنرمندان قصد دارد سالانه این آیین را برگزار کند.»

در این برنامه که مهناز افشار بازیگر سینما دبیر آن بود هم به صورت نمادین سوار بر اسب شد و مسیر تعیین شده سوارکاری را در حضور حاضران طی کرد.

افشار که با مقداری تاخیر در برنامه حاضر شد درباره برگزاری این آیین گفت:« آیین قشنگی است که من با فکر و انگیزه بالا دبیری آن را برعهده گرفتم و مطمئن باشید این راه را با حضور هنرمندان بیشتر ادامه می دهیم.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین