اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیدهای ایران برای صعود کمرنگ شده است


"بلیچرریپورت" در گزارشی درباره تیم ملی ایران نوشت، امیدهای ایران برای صعود به دور دوم جام‌جهانی با قرار گرفتن در گروهی سخت کمرنگ شده است.

ایسنا: "بلیچرریپورت" در گزارشی درباره تیم ملی ایران نوشت، امیدهای ایران برای صعود به دور دوم جام‌جهانی با قرار گرفتن در گروهی سخت کمرنگ شده است.

تیم ملی ایران تابستان آینده در گروه F جام‌جهانی 2014 برزیل با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است و این فرصت را دارد تا فرصت بازی برابر بزرگان فوتبال جهان را داشته باشد.

"بلیچر ریپورت" در گزارشی درباره چهار تیم صعودکننده از آسیا به جام‌جهانی 2014 برزیل درباره تیم ملی ایران نوشت: امیدهای اندک مردم ایران برای صعود تیم ملی کشورشان به مرحله حذفی جام‌جهانی با قرار گرفتن در گروه سختی کمرنگ شد.

ایران در جام‌جهانی برزیل با سه تیم قدرتمند آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است. آرژانتین مدعی قهرمانی در جام‌جهانی است و بعید به نظر می‌رسد ایران بتواند حریف سختی برای آرژانتین باشد. این بدان معناست که ایران برای صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی باید روی دو دیدار خود روی نیجریه و بوسنی حساب باز کند. تیم ملی فعلی نیجریه با وجود این که قهرمان آفریقاست اما خیلی تیم‌های قدرتمندی نیست با این حال استعدادهای خوبی دارد که تیم ایران در این زمینه با آنها قابل مقایسه نیست.

بوسنی‌وهرزگوین شاید تجربه‌ بین‌المللی زیادی نداشته باشد اما بازیکنان مستعد زیادی دارد که می‌تواند به راحتی نماینده آسیا را در این گروه شکست دهد. شاید تنها مشکل بوسنی در جام‌جهانی استرس آنها باشد و ایران از روی همین نقطه ضعف بتواند آنها را شکست دهد.

"بلیچرریپورت" شانس صعود ژاپن در بین تیم‌های آسیایی به دور حذفی جام‌جهانی بیش از بقیه تیم‌های آسیایی دانست.


ویدیو مرتبط :
در جستجوی امیدهای کمرنگ: پایان جنگ در اوکراین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیدهای تراکتور برای صعود کمرنگ شد


تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام مقابل العین امارات با تساوی دو بر دو متوقف شد.

ایسنا: تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام مقابل العین امارات با تساوی دو بر دو متوقف شد.

در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تراکتورسازی ایران از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان العین امارات بود که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نیمه اول:

سعید دقیقی در دقیقه 20 بازی، روی ارسال حبیب گردانی که از روی نقطه کرنر انجام شد، توانست با ضربه سر دروازه العین را باز کند.

پس از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی، دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و توانستند یکی، دو مقعیت نصفه‌ونیمه روی دروازه‌ها خلق کنند. در یکی از این فرصت‌ها، آسامو‌آ ژیان با حامد لک تک به تک شد که خروج به موقع لک از دروازه موجب شد خطری روی دروازه تراکتور ایجاد نشود.

در دقیقه اول وقت‌های اضافی نیمه اول کریم انصاری‌فرد موقعیت خوبی را به دست آورد اما ضربه این بازیکن ملی‌پوش با واکنش دروازه‌بان العین روبه‌رو شد.

نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم بازی العین پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه عمر عبدالرحمان پس‌ از برخورد با دیوار دفاعی به بیرون رفت. العین بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و چند فرصت گلزنی را روی دروازه تراکتورسازی خلق کرد.

در دقیقه 54 بازی، عمر عبدالرحمان پاس زیبایی را پشت مدافعان تراکتورسازی ارسال کرد که آساموآ ژیان این فرصت را به گل تبدیل کرد.

در ادامه بازی در دقیقه 59 بازی عمر عبدالرحمان یک پاس دیگر را درون محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد که این بار برادرش محمد عبدالرحمن، توانست از فرصت بدست آمده استفاده کند و گل دوم العین را به ثمر برساند.

یک دقیقه پس‌از گل دوم العین، فرشاد احمد زاده روی حرکت انفرادی، مدافعان العین را پشت‌سر گذاشت و توانست در دقیقه 60 بازی، گل دوم تراکتورسازی را با ضربه پای چپ به ثمر برساند.

این بازی در حضور بیش‌از 50 هزار تماشاگر برگزار شد.

تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی (دقیقه 69 محمد ابراهیمی)، کریم انصاری‌فرد، محمد نصرتی، فرشاد احمدزاده، میلاد فخرالدینی، سعید دقیقی و مرتضی اسدی بازی را آغاز کرد.

تیم العین نیز با ترکیب عسامه ژیان، اسماعیل احمد، یاسین القناسی، عمر عبدالرحمان، محمد عبدالرحمن، خالد عیسی، هلال سعید، محمد احمد قریب، الکس بروسک، فارث جمعه و محمد قائد و به سرمربیگری زلاتکو دالیچ این بازی را آغاز کرد.

تراکتورسازی با این نتیجه پنج امتیازی شد و بالاتر از لخویای قطر در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت. العین امارات هم با شش امتیاز صدرنشین این گروه است.

دیگر بازی این گروه را الاتحاد عربستان و لخویا قطر فردا (چهارشنبه) برگزار خواهند کرد.