اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امکان مدیریت حساب جیمیل از طریق یاهو


یاهو با عرضه یک برنامه همراه جدید موسوم به mail به کاربران امکان داده تا حساب های کاربری دیگری به غیر از ایمیل یاهو و از جمله جیمیل گوگل را مدیریت کنند.

خبرگزاری فارس: یاهو با عرضه یک برنامه همراه جدید موسوم به mail به کاربران امکان داده تا حساب های کاربری دیگری به غیر از ایمیل یاهو و از جمله جیمیل گوگل را مدیریت کنند.

این برنامه همراه اولین بار دو ماه قبل و با پشتیبانی از حساب های کاربری هات میل، اوت لوک و AOL عرضه شده بود. اما حالا جیمیل رقیب مهم ایمیل یاهو نیز به مجموعه ایمیل های مورد پشتیبانی برنامه همراه mail یاهو اضافه شده است.

با افزودن حساب های کاربری ایمیل مختلف به برنامه مذکور می توان تا 200 ایمیل تازه دریافت شده را مشاهده و مدیریت کرد.

همچنین می توان به همین روش به کل آرشیو جیمیل دسترسی یافت و از امکاناتی همچون ضمیمه کردن اسناد مختلف و ... نیز استفاده کرد.

جستجو در کل فهرست های تماس و حساب های کاربری گوناگون با استفاده از یک رابط کاربری واحد نیز برنامه همراه یاد شده را بیش از گذشته جذاب کرده است. مدیریت هوشمند فهرست تماس ها در این برنامه افزودن آدرس ایمیل افراد را به طور هوشمند و بر مبنای سابقه ارسال ایمیل در زمان نگارش نامه های الکترونیک ممکن می کند. این برنامه با دو سیستم عامل iOS و Android سازگاری دارد.


ویدیو مرتبط :
چگونه جیمیل بسازیم؟ - آموزش ساختن حساب جیمیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانک مرکزی: امکان «پاس کردن» چک بلامحل از سایر حساب‌ها میسر شد



بانک مرکزی: امکان «پاس کردن» چک بلامحل از سایر حساب‌ها میسر شد

وی افزود: هم‌اکنون چک به عنوان یکی از ابزارهای تسهیل مبادلات به کار گرفته می‌شود، اما در چند سال اخیر تعداد چک‌های برگشتی در حال افزایش است.

مشاور رییس‌کل بانک مرکزی با تشریح ضوابط جدید افتتاح حساب جاری گفت: اگر فرد چکی را صادر کند، اما حساب جاری وی موجودی کافی نداشته باشد بانک آن را تامین کرده و مبلغ پرداخت شده را از سایر حساب‌های مشتری برداشت می‌کند.

کوروش پرویزیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تصویب استفاده از صکوک در شورای پول و اعتبار گفت: دستورالعمل انتشار صکوک استصناع ریالی و ارزی در شورا تصویب شد که امکان جدیدی را برای حوزه تولید در بخش‌های مختلف فراهم می‌کند.

وی افزود: استصناع قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین در مقابل مبلغی مشخص متعهد به تولید، تبدیل و تحویل کالا یا اجرای طرح با مشخصات مورد تقاضا در یک دوره زمانی مشخص به طرف سفارش دهنده می‌شود.

این عضو شورای پول و اعتبار گفت: صکوک ابزار جدیدی است که در حوزه ساخت، تولید و طرح‌های زیربنایی کاربرد دارد و می‌تواند در تامین مالی طرح‌های اقتصادی به شبکه بانکی کمک کند.

پرویزیان با اشاره به بررسی موضوع تجدیدنظر در دستورالعمل حساب جاری افزود: این تجدیدنظر در دستورالعمل حساب جاری در راستای افزایش انضباط مالی و ایجاد اطمینان و اعتماد بین فعالان اقتصادی است.

وی افزود: هم‌اکنون چک به عنوان یکی از ابزارهای تسهیل مبادلات به کار گرفته می‌شود، اما در چند سال اخیر تعداد چک‌های برگشتی در حال افزایش است.

این عضو شورای پول و اعتبار گفت: با اصلاح دستورالعمل حساب جاری انضباط مالی و اطمینان نسبت به وصول مطالبات بین فعالان اقتصادی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به شرایط جدید برای صدور چک و افتتاح حساب جاری بیان کرد: شرایط افتتاح حساب جاری از این به بعد در صورتی است که فرد متقاضی دارای چک‌های رفع سوء اثر نشده یا مطالبات تعیین تکلیف نشده نباشد./فارس