اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امکان خرید بلیت بازی های فوتبال با پیامک


سرویس پیامکی «جایگاه ویژه» برای راحتی بیشتر هواداران ورزشی برای تهیه بلیت، توسط یک شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل طراحی شد.

خبرگزاری مهر: سرویس پیامکی «جایگاه ویژه» برای راحتی بیشتر هواداران ورزشی برای تهیه بلیت، توسط یک شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل طراحی شد.

این سرویس‌ پیامکی به فروش بلیت مسابقات ورزشی و دسترسی آسان‌تر مردم به اماکنی نظیر استادیوم‌ها اختصاص دارد و هوادار ورزشی می‌تواند با ارسال یک پیامک، بلیت مسابقات فوتبال را به صورت موبایلی خریداری کند.

احسان مظفری‌پور ارائه دهنده این محصول، هدف از طراحی این برنامه را راحتی بیشتر هواداران ورزشی برای تهیه بلیت عنوان کردو گفت: با «جایگاه ویژه»، هوادار ورزشی می‌تواند بدون مراجعه حضوری و نیز بودن مراجعه به سایت و تنها با ارسال یک پیامک، بلیت بخرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های هواداری ویژه تیم ملی، گفت: این شرکت دانش بنیان فعال در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، درصدد توسعه خدمات برنامکی در حوزه فوتبال است و برنامک‌های «دریبل من» و «۹۰۹۰» با تمرکز بر پوشش اخبار ورزشی در قالب‌های مکتوب، صوتی و تصویری در ایت راستا طراحی شده است.

این ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مبتنی بر سرویس های چندرسانه ای تلفن همراه افزود: در بخش سرگرمی نیز بازی موبایلی «نخستین یوز» را طراحی کرده ایم که رابطه مستقیمی با حمایت از تیم ملی فوتبال ایران دارد و ترکیبی از بازی‌های مبتنی بر پیامک و محیطی تلقی می‌شود.

به گفته وی توسعه کانال‌های نوین ارائه خدمات محتوایی از جمله برنامک‌ها، در نهایت منجر به ایجاد زیرساختی مناسب برای تکمیل اکوسیستم تولید محتوا در کشور خواهد شد.

مظفری پور افزود: از این رو علاوه بر ارائه محصولات و راه‌حل‌های جامع برای بهره‌برداری مشترکان تلفن‌همراه از محصولات و خدمات محتوایی، با ارائه زیرساخت‌‌های فنی مناسب به عنوان تولیدکننده محتوا و توسعه دهنده زیرساخت و بسترهای ارائه محتوا و جمع‌آوری کننده و نشر دهنده محتوا، بستری را فراهم می‌کنیم که تولیدکنندگان برنامک‌ها، امکان توسعه خدمات‌شان را داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا هدایتی بلیت های فروخته شده بازی امروز پرسپولیس را دوباره خرید؟



اخبار,اخبارورزشی,حسین هدایتی

بلیت‌های بازی پرسپولیس و الهلال عربستان که به شرکت کاشی پرسپولیس فروخته شده بود، را دوباره به حسین هدایتی فروختند.

به گزارش جام نیوز، همین چند روز پیش بود که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از خرید همه بلیت‌های بازی با الهلال توسط شرکت کاشی پرسپولیس خبر داد و یک گزارش تصویری از حضور مسئولان این شرکت را هم به خبرش ضمیمه کرد.

هدف، برگزاری رایگان این بازی مهم به سود هواداران و پرسپولیس بود که به یک باره بازی تازه‌ای را کلید زد. دیروز - در حالی که سومین روز از انتشار خبر خرید بلیت‌های بازی با الهلال از سوی شرکت کاشی پرسپولیس را نگذرانده بودیم - اما ناگهان حسین هدایتی با یکی از خبرگزاری‌ها هم‌صحبت شد و ادعا کرد که برای سومین بار، بلیت‌های بازی پرسپولیس را خریده تا تماشاگران راحت و بدون هزینه به ورزشگاه آزادی بروند.

 منظورش بلیت‌های بازی امروز با الهلال بود که پیش‌تر آن را به شرکت کاشی پرسپولیس فروخته بودند! اینکه چرا چنین شد، کسی جز خود هدایتی و البته باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس آگاه نیست اما برای توجیه ما، محمدحسین نژادفلاح - که دیروز دوباره بعد از مدت‌ها با هدایتی همراه شده و چند روز پیش هم گفته بود که هر کسی باشگاه را بخرد، او مدیرعامل است - می‌گفت: «یک تغییر کوچکی رخ داد و قرار شد بلیت‌های بازی با الهلال را حسین هدایتی خریداری کند و آنها را رایگان در اختیار هواداران بگذارد.»

هدایتی و نژادفلاح دیروز به همین منظور برای دیدار با مهدی تاج به سازمان لیگ رفتند اما مشخص نشد که این تغییر خریدار چرا و چطور رخ داد و اصلا مسئولان شرکت کاشی پرسپولیس به چه منظوری پیش از دربی به اردوی قرمزپوشان رفته بودند.

 حال آنکه هیچ اثری از نام و نشان این شرکت روی لباس‌های پرسپولیس دیده نمی‌شد و بلیت‌های فروخته شده بازی با الهلال را هم از آنها پس گرفتند.


  اخبار  ورزشی -  جام  نیوز