اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امکان حذف پیامک‌ ناخواسته پس از ارسال


محققان آمریکایی نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که امکان حذف پیام ارسالی را از روی تلفن همراه گیرنده فراهم می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: محققان آمریکایی نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که امکان حذف پیام ارسالی را از روی تلفن همراه گیرنده فراهم می‌کند.

اگر پیامی را به اشتباه برای کسی فرستاده باشیم یا از ارسال آن پشیمان باشیم، راهی برای حذف آن وجود دارد؟ برنامه‌ نرم‌افزاری Snapchat یکی از روش‌هایی است که به صورت خودکار اقدام به حذف پیام‌ها، تصاویر و فیلم‌ها چند ثانیه پس از دیدن آنها می‌کند.

برنامه‌ نرم‌افزاری جدید Anas عملکردی مشابه Snapchat دارد، اما از قابلیت حذف پیام‌ها از روی تلفن همراه گیرنده پیش از خوانده شدن و ایجاد عکس‌های خود تخریب‌شونده برخوردار است.

این برنامه برای تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS‌ طراحی شده است.

امکان استفاده از ویژگی خود تخریب‌شونده برنامه نرم‌افزاری Anas در حالت‌های متداول وجود ندارد و کاربر باید از حالت off the record استفاده کند.

ویدئو‌ها و تصاویر تنها در زمانی که کاربر بر روی گزینه Tap to view کلیک کند، نمایش داده می‌شوند و پس از 60 ثانیه نیز به طور خودکار از روی تلفن همراه گیرنده حذف می‌شوند.

با کمک این برنامه نرم‌افزاری امکان حاشیه‌نویسی برای تصاویر و ویدئو‌ها نیز وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
آشنایی با اضافه کردن امکان ارسال پیامک به برنامه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال پیامک معطر امکان‌پذیر شد+تصاویر



اخبار ,اخبار علمی سیستم جدید ارسال پیامک معطر

اخبار علمی - ارسال پیامک معطر امکان‌پذیر شد+تصاویر

دانشمندان آمریکایی سیستمی را طراحی کرده‌اند که با اتصال به گوشی همراه باعث می‌شود که شما بتوانید پیامک‌های معطر را نیز ارسال کنید.

به گزارش فارس، محققان آمریکایی سیستمی به نام oPhone طراحی و ساخته‌اند که یک تکنولوژی جدید استوانه‌ای شکل برای ارسال پیامک‌های معطر است که متصل به گوشی‌های هوشمند است.

 

این تکنولوژی توسط دانشمند آمریکایی «دیوید ادواردز» در آزمایشگاه پاریس طراحی شد. 

 

کار با این وسیله بسیار آسان است؛ فقط کافی است به گوشی هوشمند متصل و بوی عطر مورد نظر انتخاب و ارسال شود و قادر به تولید 10 هزار عطر متفاوت است. 

 

اخبار ,اخبار علمی سیستم جدید ارسال پیامک معطر

 

اخبار ,اخبار علمی سیستم جدید ارسال پیامک معطر

 

اخبار ,اخبار علمی سیستم جدید ارسال پیامک معطر

 

اخبار ,اخبار علمی سیستم جدید ارسال پیامک معطر

 

اخبار ,اخبار علمی سیستم جدید ارسال پیامک معطر

اخبار علمی - فارس