اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امکان جابجایی شماره مشترکان...



 

امکان جابجایی شماره مشترکان بین اپراتورهای تلفن همراه

 

 

امکان جابجایی شماره مشترکان بین اپراتورهای تلفن همراه

 

 

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اقدامات لازم برای تصویب آیین نامه مقررات حاکم بر جابجایی شماره مشترک بین اپراتورهای تلفن همراه (number portability) خبر داد و گفت: در این باره موافقت اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه اخذ شده است.

 


لطف الله سبوحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آیین نامه تعویض اپراتورها بدون تغییر شماره تلفن همراه مشترک گفت: در این باره موافقت اپراتورها اخذ شده و شرایط اجرایی آن در حال بررسی است.

 


وی گفت: آیین نامه مقررات حاکم بر جابجایی شماره بین اپراتورها که به مشترک این امکان را خواهد داد که بدون تغییر شماره اپراتور خود را تعویض کند باید در کمیسیون تنظیم مقررات بررسی و مورد موافقت قرار گیرد.

 


سبوحی با اشاره به فعالیت دو اپراتور تلفن همراه در کشور ادامه داد: به دلیل سیستم شماره گذاری در اپراتور های تلفن همراه، اجرای این آیین نامه نیازمند امکانات فنی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

 


وی خاطرنشان کرد: تصویب این آیین نامه مختص دو اپراتور فعلی نخواهد بود و اپراتورهایی که پس از این نیز وارد فضای ارتباطی کشور می شوند را شامل می شود.

 


معاون سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر اینکه جزئیات قطعی و کامل این آیین نامه پس از تصویب منتشر خواهد شد درباره هزینه این سرویس برای مشترکان نیز گفت: باید کنترل منطقی روی این سرویس وجود داشته باشد تا مشترکان دائما و بدون دلیل به تعویض شماره خود اقدام نکنند.... /  خبرگزارى مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت قاب پلکسی با امکان تعویض عکس بدون جابجایی قاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد تا 6 مهر ادامه دارد/ امکان جابجایی در انتخاب دوم برای قبول شدگان



تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد,اعلام نتایج دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد تا 6 مهر ادامه دارد/ امکان جابجایی در انتخاب دوم برای قبول شدگان

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: دانشجویانی که در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت می کنند، در صورت پذیرش جا به جا می شوند.

ناصر اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره امکان شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای آن دسته از پذیرفته شدگان، اظهار داشت: داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سال جاری دانشگاه آزاد شرکت کرده اند، می توانند در فرایند تکمیل ظرفیت نیز شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: در صورتیکه در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند امکان مهمانی ندارند اما با به همراه داشتن کارنامه و پرونده می توانند در واحد دوم ثبت نام کنند.

 

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، مبلغی که دانشجو در واحد نخست واریز کرده جا به جا می شود و به حساب واحد دوم می آید.

 

به گزارش مهر، فرایند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 6 مهر ادامه دارد.

 /خبرگزاری مهر