اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امکان ثبت نام مجدد در کنکور از امروز


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال 95 از امروز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال 95 از امروز خبر داد.

حسین توکلی گفت: براساس آمار موجود 823 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 ثبت‌نام نموده‌اند. اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در آزمون سراسری سال 95 که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام نموده‌اند از امروز لغایت ساعت 24 پنجشنبه 20 اسفندماه روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده ضرورت دارد در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود مبادرت نموده و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.


ویدیو مرتبط :
فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 93 آغاز شد/ امکان ویرایش اطلاعات



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 93

 

اخبار  دانشگاه - ثبت نام مجدد در کنکور سراسری 93 آغاز شد/ امکان ویرایش اطلاعات

فرایند ثبت نام مجدد در آزمون سراسری سال 93 دانشگاههای کشور از امروز در سامانه سازمان سنجش آغاز شد.

به گزارش  مهر، فرایند ثبت نام برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی 16 اسفند ماه نتوانستند در کنکور سراسری سال 93 شرکت کننده، از امروز شنبه 3 اسفندماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا سه شنبه 6 اسفندماه ادامه دارد.

 

همچنین آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند، در روزهای اعلام شده می توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی و شخصی خود، اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر