اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امکانیان به «جاده چالوس» رفت


بیژن امکانیان که به تازگی به دلیل مشکلات مالی سریال فریدون حسن‌پور را ترک کرده بود، از امروز مقابل دوربین سریال جدیدی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: بیژن امکانیان که به تازگی به دلیل مشکلات مالی سریال فریدون حسن‌پور را ترک کرده بود، از امروز مقابل دوربین سریال جدیدی قرار می‌گیرد.

«جاده چالوس» عنوان سریالی است که بیژن امکانیان با آن همکاری می‌کند و از مرداد ماه امسال روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» به تهیه‌کنندگی علیرضا داوری و به کارگردانی احمد معظمی که از اواخر سال گذشته در نیاوران کلید خورده بود، پس از تصویربرداری در چند لوکیشن داخلی و خارجی حوالی میدان صادقیه، خیابان سئول و ...، از امروز به تهرانپارس و لوکیشن خانه احمد با بازی بیژن امکانیان خواهد رسید.

در این مجموعه تلویزیونی به جز امکانیان، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه محسن افشانی در نقش امیر پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش مهتاب دختر خانواده حضور خواهند داشت.

همچنین علی‌رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و بازیگر دیگر که در مرحله انتخاب هستند، بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

در خلاصه قصه این سریال که بر اساس طرحی از آرش قادری توسط شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده، آمده است:

«جاده چالوس» روایت یک خانواده است که در تهران زندگی می‌کنند. به همسر خانواده یک رستوران متروکه در جاده چالوس ارث می رسد. همسر این خانواده که به همراه وکیل خود به جاده چالوس می رود تا رستوران متروکه را که حدود 40 سال است از رونق آن می گذرد با همکاری خانواده‌اش دوباره احیاء کند.

این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید خواهد شد و تصویربرداری آن طبق پیش بینی ها تا سه ماه آینده به طول خواهد انجامید.

دیگر عوامل اصلی سریال عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا سالمی نیک، مدیر تصویربرداری: رضا وداد تقوی، مدیر صدابرداری: حمیدرضا رندپور، طراح گریم: حسین یزدی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، دستیار اول کارگردان: سیامک راشدی، دستیار دوم کارگردان: حسین صفریان بحری، منشی صحنه: زهرا غلامی، مدیر برنامه ریزی: امیر جاوید نیک، تدوینگر: روح ا.... هاشمی، صداگذاری و میکس: احسان افشاریان، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربرداری پشت صحنه: سارنگ هاشمی ومشاور رسانه‌ای پروژه : مجتبی احمدی.


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیژن امکانیان و فاطمه گودرزی در «جاده چالوس»



اخبار , اخبار فرهنگی , سریال جاده چالوس

اخبار فرهنگی - بیژن امکانیان و فاطمه گودرزی در «جاده چالوس»

تصویربرداری مجموعه جاده چالوس تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

علیرضا داوری، تهیه‌کننده مجموعه «جاده چالوس» با بیان این مطلب گفت: 75 درصد این مجموعه تصویر برداری و تدوین و مونتاژ نیز همزمان انجام می شود.

 

بنا براین گزارش، این مجموعه تلویزیونی براساس طرحی از آرش قادری و نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده است.

 

موضوع سریال «جاده چالوس» روایت خانواده‌ای است که در تهران زندگی می‌کنند و پدر خانواده به علت بی تدبیری شریکش ورشکست می‌شود و در این بین ارثیه‌ای (رستوران متروکه ) به محبوبه زن خانواده در شمال می‌رسد، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی دارند تا مشکلات اقتصادی را با اتحاد و همدلی حل کنند.

 

در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیر علی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده به ایفای نقش می پردازند.

 

سریال جاده چالوس
همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و چندین چهره جدید که از میان فارغ التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده اند، از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

 

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی از قبیل توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اشاعه خرده فرهنگ‌های بومی و احیای ارزش‌های دینی، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی، کسب روزی حلال، آشنایی با آداب و رسوم مختلف، تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواج‌های آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست در تمام ابعاد زندگی و... تولید می شود.
اخبار فرهنگی - ایسنا