اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امكان تعطیلی 4 روزه تهران


نظرات متفاوتی در این باره وجود دارد و دولت مرجع اعلام آن است، اما امكان تعطیلی وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران، اظهارنظر درباره تغییر مجری انتخابات را همانند سخن بیگانگان مبنی بر دخالت ناظران خارجی در امر برگزاری انتخابات دانست.

مرتضی تمدن در واكنش به مباحث مطرح شده درباره تغییر نهاد برگزار كننده انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات شان قوه مجریه است و قانون، قوه مجریه را مسئول برگزاری انتخابات دانسته است.

وی افزود:تغییر مجری انتخابات همانند حرفی است كه بیگانگان درباره حضور ناظران خارجی در انتخابات می‌زنند، دولت امین مردم است و مردم نیز آن را باور دارند و پذیرفته‌اند و همین گونه خواهد ماند.

استاندار تهران همچنین درباره احتمال تعطیلی 4 روزه تهران در روزهای برگزاری نشست سران جنبش غیر متعهدها نیز گفت: نظرات متفاوتی در این باره وجود دارد و دولت مرجع اعلام آن است، اما امكان تعطیلی وجود دارد.

تمدن در واكنش به موضوع جدایی ری از تهران نیز گفت: دستور رییس جمهور در این باره باید عملی شود.    


ویدیو مرتبط :
فتیله تعطیلی آمریکا 8 روزه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلی دو روزه تهران در جریان برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها



سعیدلو خبر داد:

تعطیلات احتمالی دو روزه در جریان برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها

رییس ستاد سیاست‌گذاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها گفت: شرایط برای برگزاری اجلاس سران در تهران فراهم است.

علی سعیدلو در جمع خبرنگاران درباره برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران گفت: این اجلاس در روز نهم و دهم شهریور برگزار می‌شود و اجلاس‌های كارشناسی و وزرای خارجه كشورهای عضو به ترتیب روزهای پنجم و ششم و هفتم و هشتم برگزار می‌شوند.

 

وی درباره احتمال تعطیل شدن روزهای برگزاری اجلاس گفت: ایام برگزاری اجلاس بعداز ماه مبارك رمضان است و فرصت تعطیلات تابستانی هم هست. همچنین مدارس تعطیل می‌باشد و برگزاری كنفرانس سران در روزهای نهم و دهم كه پنجشنبه و جمعه است، شرایط خوبی را برای برگزاری اجلاس فراهم می‌كند. البته احتمال این‌كه یكی، دو روز تعطیل باشد وجود دارد. با این حال شرایط برگزاری اجلاس تعطیلات خیلی زیادی را طلب نمی‌كند. با این حال اگر لازم باشد در زمان مقرر دولت تعطیلات را به دلیل برگزاری اجلاس سران اعلام می‌كند تا رفت و آمد هیات‌ها به سهولت انجام شود.

وی همچنین درباره مكان برگزاری اجلاس و ساخت و سازهای اطراف محل اجلاس سران گفت: طبق برنامه‌ای كه داشتیم پیش می‌رویم و بودجه لازم برای این كار در نظر گرفته شده است و ساخت و سازها در زمان مقرر تمام می‌شود./ایسنا