اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امشب آب کدام مناطق تهران قطع خواهد شد؟



امشب آب در بخشی از مناطق ۲ و ۵ پایتخت به مدت ۶ ساعت قطع خواهد شد.

ساعت 23 امشب آب شرب لوله کشی منازل مسکونی و مجتمع های تجاری محدوده ای در غرب منطقه 2 و شرق منطقه 5 تهران قطع خواهد شد.

محدوده این قطعی آب از شمال به بلوار سیمون بولیوار، از جنوب به بزرگراه نیایش، از شرق به دره فرحزاد و از غرب به بلوار صبا می رسد.

علت این قطعی آب که تا ساعت 5 صبح فردا (12 مرداد) ادامه خواهد داشت، انجام پاره‌ای عملیات آبرسانی واقع در بلوار سیمون بولیوار اعلام شده است.

محدوده قطع آب در نقشه زیر آورده شده است.

اخبار,اخباراجتماعی ,قطع آب  در تهران

 

اخبار  اجتماعی  -  تسنیم 


ویدیو مرتبط :
استارت پروژه ارتقای کیفیت آب شرب مناطق جنوب تهران توسط معاون اول رییس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آب این مناطق تهران امشب قطع می شود


شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

مشرق:‌ شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای مناطقی را که امروز و امشب تا صبح فردا با قطعی آب مواجه خواهند بود، اعلام کرد.

به آگاهی شهروندان تهرانی می رساند، به منظور انجام پاره ای عملیات آبرسانی واقع در خیابان نبرد محدوده زیر از ساعت ٢٢ امشب ( یکشنبه 12 مهرماه 94) تا ساعت پنج صبح فردا (دو شنبه 13 مهرماه 94) دچار قطع و افت فشار آب خواهد شد.

برپایه این گزارش، محدوده قطع آب از شمال؛ خیابان زمزم حدفاصل اتوبان افسریه تا خیابان کوثر، از جنوب؛ خیابان خاوران حدفاصل اتوبان افسریه تا فرهنگسرای خاوران، از شرق؛ اتوبان افسریه حدفاصل خیابان زمزم تا میدان بسیج و از غرب؛ خیابان کوثر خواهد بود.

گفتنی است؛ تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر خواهند بود.