اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امشب، گفتگوی زنده حسن روحانی با مردم


رئیس جمهور امشب و پس از اخبار شبکه یک سیما گزارش عملکرد 100 روزه دولت خود را از طریق گفت و گوی تلویزیونی به مردم ارائه خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رییس جمهوری امشب (سه شنبه شب) پس از خبر سراسری ساعت 21 شبکه اول سیما در یک برنامه زنده تلویزیونی، گزارش صد روزه عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه می کند.

 دکتر «حسن روحانی» در این برنامه زنده تلویزیونی همانطور که پیشتر اعلام کرده بود، گزارش وضعیت کشور و عملکرد صد روز نخست دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
پخش زنده صحبتهای دکتر روحانی امشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امشب، اولین گفتگوی زنده روحانی با مردم


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امشب اولین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم را در مقام رییس‌جمهور انجام خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امشب اولین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم را در مقام رییس‌جمهور انجام خواهد داد.

 گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس‌جمهور امشب بعد از خبر ساعت 21 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

با توجه به تاکیدات رییس‌جمهور و مجموعه دولت یازدهم، احتمالا مباحث اقتصادی، مدیریتی و سیاست خارجی، محورهای اصلی این گفت‌وگو خواهد بود.