اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد



اخبار,اخباردانشگاه , مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 در ساعت 24 امشب (چهارشنبه) 25 آذرماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد، لذا به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: تا ساعت 7 صبح امروز، 520 هزار نفر نسبت ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نموده‌اند.

 

 اخبار دانشگاه -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

برگزاری آزمون خرداد92؛

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 12 امشب مهلت ثبت نام دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی كه تاكنون به هر دلیلی نتوانسته اند ثبت نام كنند، می توانند تا پایان امشب با مراجعه به سامانه www.azmoon.org ثبت نام کنند.

داوطلبان، بر اساس علاقه 20 رشته/محل را می توانند انتخاب كنند و باید در نظر داشته باشند كه پذیرش صرفاً بر اساس اولویت نمره كل صورت می گیرد و ثبت یك رشته/محل در انتخاب اول مزیتی را جهت پذیرش ایجاد نخواهد كرد.

یک امکان دیگر برای متقاضیان کنکور 92 کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد این است که داوطلبان می توانند حوزه امتحانی مورد نظر خود را در بین 46 حوزه ای كه مركز آزمون در سطح كشور تعیین كرده است، انتخاب كنند. این اقدام به آنها كمك می كند تا در نزدیكترین حوزه به شهر محل زندگی خود آزمون دهند و دچار هزینه های اضافی نشوند.

زمان برگزاری آزمون در 9، 10 و 11 خردادماه و اعلام نتایج در شهریورماه سال 92 خواهد بود./مهر