اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 است.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته است، گفت: ثبت‌‌نام برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد نیز که از روز یکشنبه ششم اسفند ماه در سایت سازمان سنجش آغاز شده بود در پایان وقت اداری امروز به اتمام می‌رسد.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون هستند باید در فرصت باقیمانده تا پایان وقت اداری امروز با مراجعه با سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه و مطالعه دقیق آن بر اساس دستورالعمل اقدام کنند./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته



اخبار ,اخبار دانشگاه ,ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی

 

اخبار دانشگاه - آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نامی آزمون کاردانی نظام جدید، از پایان مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 در روز دوشنبه 19 خرداد خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال93 از روز یکشنبه چهارم خردادماه آغاز شد، گفت: ثبت‌نام دراین آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد و در ساعت 24 روز سه شنبه 13 خردادماه پایان پذیرفت.

وی ا فزود: در این آزمون تعداد 288 هزار و 453 نفر ثبت نام کردند که این آمار نسبت به داوطلبان سال 92، 25 هزار و 853 نفر و نسبت به سال 91، 86 هزار و 365 نفر کمتر است.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، این آزمون برای رشته‌هایی که پذیرش آنها از طریق آزمون است، روز جمعه 24 مردادماه برگزار می‌شود.

توکلی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 از روز یکشنبه 11 خرداد اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 11 خردادماه آغاز شده و در ساعت 24 روز دوشنبه 19 خرداد پایان می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org بر اساس اطلاعیه‌های منتشره سازمان پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن نسبت به پرداخت مبلغ 14 هزار و 400 تومان به عنوان وجه ثبت نام اقدام کرده و سپس تقاضانامه اینترنتی ثبت نام را پر کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه تا ساعت هشت صبح امروز 57 هزار و 841 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند،‌ گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون برای رشته‌هایی که پذیرش در آنها از طریق آزمون انجام می‌شود در روز پنجشنبه 23 مردادماه برگزار خواهد شد.
اخبار دانشگاه - ایسنا