اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز؛ واریز سود سهام فرهنگیان بازنشسته


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سود سهام فرهنگیان بازنشسته در ماه‌های مهر، آبان و آذر خبر داد و گفت: عملیات بانکی واریز سهم‌الشرکه از امروز چهارشنبه (12 اسفندماه) آغاز می‌شود و قطعا از شنبه از طریق تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان قابل دریافت خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سود سهام فرهنگیان بازنشسته در ماه‌های مهر، آبان و آذر خبر داد و گفت: عملیات بانکی واریز سهم‌الشرکه از امروز چهارشنبه (12 اسفندماه) آغاز می‌شود و قطعا از شنبه از طریق تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان قابل دریافت خواهد بود.

شهاب‌الدین غندالی ضمن اعلام این خبر گفت: مجموع سود واریزی برای فرهنگیان بازنشسته 800 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: فهرست‌های استانی برای دی ماه هنوز به دست ما نرسیده است، در صورت دریافت گزارشات و طی مراحل مربوط سود سهام دی ماه نیز واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از ابتدای مهر ١٣٩٤ به بعد از طریق بانک سرمایه تسهیلات خود در صندوق ذخیره فرهنگیان را دریافت می‌کنند ادامه داد: از این رو برای تمام بازنشستگان عضو موسسه تک کارت بانک سرمایه صادر و به فرهنگیان تحویل خواهد شد.

غندالی اضافه کرد: برای فرهنگیان عضو مؤسسه که قبلاً در بانک سرمایه حساب داشته‌اند، کارت بانکی صادر نشده و این فرهنگیان می‌توانند از همان حساب بانکی خود نزد بانک سرمایه استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
واریز نشدن سود سهام عدالت بعد از ده سال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیدی فرهنگیان شاغل و بازنشسته واریز شد


رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت «عیدی» فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت «عیدی» فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد و گفت: اضافه تدریس فرهنگیان تا پایان دی ماه پرداخت شده است و پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز در حال پیگیری است.

علی فرهادی اظهار کرد: عیدی شاغلان و فرهنگیان سراسر کشور پرداخت شده و اموش و پرورش در این خصوص بدهی به فرهنگیان ندارد. همچنین اضافه تدریس فرهنگیان نیز که مربوط به ماه‌های آبان، آذر و دی‌ماه بود نیز به طور کامل پرداخت شده است.

وی درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی نیز گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در هر دستگاه منوط به تامین اعتبارات مربوط به آن است و آموزش و پرورش نیز شامل این قانون می‌شود که رییس جمهور و دولت پیگیر این موضوع هستند و مقرر شده بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان امسال و بخشی نیز اوایل سال 92 پرداخت شود.

به گفته فرهادی، آموزش و پرورش حقوق اسفندماه فرهنگمیان را نیز در موعد مقرر پرداخت خواهد کرد و هیچگونه کمبودی از لحاظ منابع مالی برای حقوق اسفندماه وجود ندارد.

وی درباره عدم پرداخت حق‌الزحمه معلمانی که در برگزاری امتحانات نهایی حضور داشتند نیز گفت: این مطالبه معلمان با توجه به فرایند جمع‌آوری لیست و محاسبه و تامین منابع آن در سال 92 پرداخت خواهد شد.