اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز، گفتگوی زنده روحانی درباره مذاکرات


گفت‌و‌گوی تلویزیونی روحانی با موضوع مذاکرات هسته‌ای امروز برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: گفت‌و‌گوی تلویزیونی روحانی با موضوع مذاکرات هسته‌ای امروز برگزار می‌شود.

پس از تایید نهایی دستیابی ایران و 1+5 به جمع‌بندی نهایی در مذاکرات هسته‌ای، گفت‌و‌گوی تلویزیونی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز برگزار می‌شود.

این نشست به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی کشور به صورت زنده پخش خواهد شد.

روز گذشته پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از برگزاری گفت‌و‌گوی تلویزیونی رئیس‌جمهور پس از پایان مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 خبر داده بود.


ویدیو مرتبط :
محسن رضایی گفتگوی ویژه خبری (مذاکرات هسته ای)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفتگوی زنده روحانی با مردم پس از مذاکرات


معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد:‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از پایان مذاکرات جاری در وین به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

خبرگزاری ایسنا: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد:‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از پایان مذاکرات جاری در وین به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.
 
پرویز اسماعیلی در این باره گفت: با خاتمه مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای گروه 1+5 رئیس جمهوری در همین زمینه و به شکل مستقیم با مردم شریف و غیور کشورمان گفت و گو خواهد کرد.
 
وی خاطر نشان کرد : این گفت و گو از شبکه‌های مختلف صدا و سیما و همچنین شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی به طور زنده پخش خواهد شد و زمان دقیق آن نیز از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع رسانی می‌شود.