اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز، جلسه دوم کفاشیان و کی‌روش


دومین جلسه میان وزریر ورزش، رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال امروز برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: روز گذشته جلسه محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار و در این جلسه در مودر مسائل مختلف تیم ملی بحث و بررسی شد.

قرار است بعد از ظهر امروز دومین جلسه نیز برگزار شود. تا سرمربی تیم ملی با وزیر ورزش و نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی انجام خواهد شد.

روز گذشته کی روش از صحبت‌ها و حمایت های وزیر ورزش استقبال کرده بود و گودرزی نیز در صحبت های خود اولویت اصلی فوتبال ایران را تیم ملی عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت شدید کی روش پس از جلسه با کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیاتی از جلسه کفاشیان و کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

 

 اخبار ورزشی - جزئیاتی از جلسه کفاشیان و کی‌روش

حالا کروش برای ۴ سال دیگر سرمربی تیم ملی ایران است.

  در نهایت کارلوس کروش برای ۴ سال دوم، سرمربی تیم‌ملی ایران ماند. اختلاف نظرها و مذاکرات سرانجام صبح پنج‌شنبه به نتیجه رسید تا کروش و کفاشیان لبخندزنان از جلسه خارج شوند و مقابل خبرنگاران بایستند. آنها از توافق نهایی برای ادامه همکاری گفتند و هدف‌هایی که در سر دارند اما در جلسه پنج‌شنبه آنها چه گذشت؟ بحث بر سر چه مسائلی بود و چه توافق‌هایی حاصل شد؟

كفاشیان در فوتبال ۱۲ ساله می‌شود؟
بزرگترین نگرانی كروش در مذاكرات پنج‌شنبه، احتمال تغییر در ریاست فدراسیون فوتبال و تكلیف قرارداد او بود. كفاشیان در این مذاكرات به كروش قول داد كه رئیس می‌ماند. حدود دو سال دیگر دوره ۴ ساله دوم كفاشیان به سر می‌رسد و او به كروش گفت كه برای دوره سوم هم كاندیدا می‌شود. اساسنامه فدراسیون به شكلی است كه مشكلی برای تمدید وجود ندارد.

هزینه فسخ قرارداد كروش
اگر ایران در جام ملت‌ها ببازد، چه اتفاقی برای كروش می‌افتد؟ بی‌شك همان‌ها كه امروز حامی كروش هستند، به سرعت موضع خود را تغییر می‌دهند. فدراسیون و كروش هم راغب نیستند در چنین شرایطی خیلی سخت بگیرند. هر چند قرارداد كارلوس تا روز ۲۴ آگوست سال ۲۰۱۸ امضا می‌شود ولی اگر فدراسیون بخواهد این همكاری به پایان برسد، كروش ایران را ترك می‌كند. در توافقی كه روز پنج‌شنبه حاصل شد، فدراسیون می‌تواند در صورت عدم تمایل به ادامه همكاری، ۳۵۰ هزار یورو (معادل سه ماه حقوق این مربی) را پرداخت كند و به همكاری پایان دهد. كروش هم این پیشنهاد را پذیرفت‌؛ هر چند در ابتدا اصرار داشت كه باید تا پایان بماند. گویا به دلیل قبول همین بند بود كه كروش پس از جلسه به دوستان نزدیكش گفت: «سر یك بحث اساسی كوتاه آمدم تا قرارداد امضا شود.»

نگران پول نباش
وزارت ورزش در ظاهر چندان موافق تمدید قرارداد كروش نبود. گفته می‌شد پست سرپرستی هم به واسطه دخالت یكی از مسئولان این وزارتخانه به قرارداد اضافه شده بود. بدین ترتیب، در قرارداد بسته شده، این وزارتخانه ورود نمی‌كند. پول كروش باید تمام و كمال توسط كفاشیان و فدراسیون پرداخت شود. به احتمال فراوان بخشی از پاداش صعود ایران به جام جهانی، در سوئیس نزد فیفا می‌ماند تا این پول در زمان مقرر، به حساب كروش واریز شود. كفاشیان در جلسه پنج‌شنبه هم به كروش گفت كه نگران مسائل مالی نباشد و بدین شكل پولش را پرداخت می‌كنند.

 

 اخبار ورزشی - خبر آنلاین