اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اما استون قاچاقچی مواد مخدر شد!


اما استون در فیلم بعدی خود نقش یک قاچاقچی تازه کار مواد مخدر را بازی می کند. اما استون در فیلم بعدی خود نقش یک قاچاقچی تازه کار مواد مخدر را بازی می کند.


این بازیگرمشهور هالیوود در یکی از نقش های اصلی فیلم کمدی "قایق کوچک سفید" هنرنمایی می کند.

داستان این فیلم درباره یک خواهر و برادر بدشانس است که یک بسته کوکائین در ماشین پدر بزرگ مرحومشان پیدا می کنند و به میامی سفر می کنند تا این بسته را بفروشند.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دیگر عوامل و بازیگران این پروژه منتشر نشده است و کمپانی جی کی فیلمز در حال انتخاب یک کارگردان مناسب برای این فیلم است.

 فیلمنامه این کمدی توسط مایکل دیلیبرتی نوشته شده است.



ویدیو مرتبط :
در آمد میلیونی قاچاقچی مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 7 قاچاقچی ایرانی مواد مخدر در مالزی




اخبار حوادث - دستگیری 7 قاچاقچی ایرانی مواد مخدر در مالزی

 پلیس مالزی طی عملیاتی هفت قاچاقچی ایرانی را دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا از مالزی، بخش ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مالزی که چند ماهی است آغاز به کار کرده است به تازگی موفق به متلاشی کردن یک سندیکای تولید و فروش مواد مخدر در کوالالامپور کرده است.

در عملیات این گروه ویژه 11 نفر از جمله هفت ایرانی دستگیر شده‌اند که در میان دستگیر شدگان یک خانم ایرانی نیز وجود دارد و مابقی افراد محلی هستند.

از این گروه مواد مخدر شیشه و هروئین به ارزش سه میلیون رینگیت کشف شده است.

یکی از اعضای ایرانی این باند قاچاق مواد مخدر سال گذشته نیز به دلیل مشابه دستگیر شده اما به دلیل نبود شواهد کافی آزاد شده بود و گفته می‌شود همین فرد سرکرده این باند بوده است.

نور رشید ابراهیم، رئیس دپارتمان مبارزه با مواد مخدر پلیس مالزی در این خصوص گفت: در جریان عملیات نیروهای ویژه پلیس دو ازمایشگاه تولید ماده مخدر نیز در سطح کوالالامپور کشف شد.

قاچاق و در اختیار داشتن ماده مخدر در مالزی مجازات اعدام در پی دارد.
 اخبار حوادث -  ایسنا