اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امام خمینی (ره) در هواپیما +عکس


رهبر کبیر انقلاب لحظاتی قبل از خروج از هواپیما و بازگشت به کشور در 12 بهمن 1357؛ 37 سال پیش در چنین روزی امام خمینی(ره) پس از 14 سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال میلیون ها نفر قرار گرفت.

فرادید: رهبر کبیر انقلاب لحظاتی قبل از خروج از هواپیما و بازگشت به کشور در 12 بهمن 1357؛ 37 سال پیش در چنین روزی امام خمینی(ره)  پس از 14 سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال میلیون ها نفر قرار گرفت.

ده روز پس از بازگشت امام (ره) به کشور انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. این عکس که امام را در هواپیما و لحظاتی قبل از پیاده شدن در فرودگاه مهرآباد نشان می دهد را "گابریل دوال" برداشته است. هادی غفاری، مرحوم صادق طباطبائی و موسوی خوئینی ها در این عکس قابل مشاهده هستند.

امام خمینی (ره) در هواپیما +عکس


ویدیو مرتبط :
احترام فرمانده اسرائیلی به عکس امام خمینی (ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس دیده نشده از امام خمینی (ره)



اخبار  اجتماعی - عکس دیده نشده از امام خمینی (ره)

معمولا عکس‌های خصوصی تر حضرت امام خمینی (ره) به دست نشریات نمی‌افتد، اما این عکس پس از 30 سال توسط عکاس آن منتشر شد.

اخبار,اخبار اجتماعی,عکس دیده نشده از امام خمینی

اخبار اجتماعی - باشگاه خبر نگاران