اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ال‌جی و بنز خودرو بدون راننده می سازند


کمپانی ال‌جی و مرسدس بنز در طی قرارداد صبح امروز تصمیم بر این گرفتند که ال‌جی سیستم دوربین استریو را برای خودرو‌های مرسدس بنز بسازد تا هرچه سریع‌تر به دنیای خودرو‌های بدون راننده نزدیک شویم.

آی تی رسان: آینده خودرو زیاد شبیه به دنیای امروز به نظر نمی‌رسد. به همین خاطر امروز نیز ال‌جی و مرسدس بنز قراردادی امضا کردند که در طی آن سریع‌تر به آینده مذکور نزدبک‌تر خواهیم شد.

کمپانی ال‌جی و مرسدس بنز در طی قرارداد صبح امروز تصمیم بر این گرفتند که ال‌جی سیستم دوربین استریو را برای خودرو‌های مرسدس بنز بسازد تا هرچه سریع‌تر به دنیای خودرو‌های بدون راننده نزدیک شویم. این دوربین در بخش جلویی خودرو قرار خواهد داشت و ماشین‌ها و وسایل مقابل و فاصله آن‌ها را خواهد سنجید.

این اولین گام مرسدس بنز در تولید خودرو‌های بدون راننده است که با کمپانی ال‌جی کلید خواهد خورد و دو طرف قرارداد امیدوار هستند که تجربه کاری خوب و بادوامی با یکدیگر داشته باشند.

اگرچه خودرو‌های بدون راننده در حال حاضر در مراحل آزمایشی خود به‌سر می‌برند و هنوز خیلی رسمی نشده‌اند اما آینده خوبی در انتظار آن‌هاست.  کمپانی صاحب نام گوگل نیز یکی از پیشگامان این صنعت محصوب می‌شود. حال می‌بایست ماجرا را به زمان و ثانیه‌ها بسپاریم تا ما را به آینده ببرند و کودک زاده شده از ال‌جی و مرسدس بنز را نشانمان دهد. به‌نظر می‌آید که خودروی بدون راننده با طراحی و ساخت لوکس کمپانی مرسدس بنز بسیار خوش‌آیند و دوست داشتنی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
خودرو اتوبوس بدون راننده بنز - اجاره خودرو در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار جایگاه غیرمجاز ال پی جی در اهواز حادثه آفرید/ دو خودرو منفجر شد



در انفجار جایگاه غیرمجاز ال پی جی، این جایگاه به طور کامل تخریب و دو خودرو منفجر شد.

انفجار جایگاه غیر مجاز ال پی جی در اهواز حادثه آفریدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این حادثه که در جایگاه غیرمجاز ال پی جی در مسیر اتوبان کارگر در شهرک برق رخ داد، کارگاه و جایگاه به طور کامل تخریب و دو خودرو منفجر شد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: این حادثه ساعت ۲۲:۱۸ به وقوع پیوست.


در این حادثه دو نفر مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند همچنین با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت آتش جلوگیری شد.


انفجار جایگاه غیر مجاز ال پی جی در اهواز موجب تکان خوردن خانه‌های اطراف و قطع برق منطقه و ترافیک در مسیر شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبر  نگاران