اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الیور کان: چلسی قهرمانی‌اش را خرید


سنگربان و کاپیتان پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تاکید کرد آبی‌پوشان لندن برای کسب تنها قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا هزینه سنگینی پرداخت کرده‌اند.

تسنیم: اولیور کان معتقد است پیروزی که چلسی 2 فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آره‌نا کسب کرد مدرکی برای اثبات این ادعا است که قدرت مالی تعیین می‌کند در فوتبال مدرن امروز کدام تیم برنده است.

کان در گفت‌وگو  با نشریه کیکر با تاکید بر اهمیت پول در دنیای فوتبال، آن را محور دنیای فوتبال دانست. وی اظهار داشت: پول الان عامل سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده در فوتبال است. اکنون صعود به بوندس‌لیگا برای یک تیم نیازمند بودجه‌ای 20 تا 25 میلیون یورویی است و این در حالی است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید چیزی در حدود 300 میلیون یورو خرج کنید.

کان افزود: آبراموویچ برای چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را خرید. به واقع غیر از این چه چیز دیگری چلسی را از تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ متمایز می‌کند؟

یوفا سال 2011 بازی جوانمردانه مالی، قانونی که تیم‌های اروپایی را ملزم می‌کند به اندازه درآمدشان خرج کنند، را معرفی کرد اما این قانون هنوز آنطور که باید دامنه ولخرجی تیم‌هایی مانند چلسی و پاری‌سن‌ژرمن برای درو کردن ستاره مستطیل سبز را محدود نکرده است.


ویدیو مرتبط :
تقابل علی انصاریان با الیور کان | پنالتی زدن علی انصاریان به الیور کان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: چلسی تنها رقیب منچستر در راه قهرمانی است



 

 

فرگوسن: چلسی تنها رقیب منچستر در راه قهرمانی است

 

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: از بین ما و چلسی، یکی به قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.

سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: تجربه سال‌ها فعالیت در ورزش حرفه‌ای به من می‌گوید، از الان نمی‌توان در مورد اینکه چه تیمی در پایان فصل به مقام نخست لیگ برتر خواهد رسید، نظری صریح بدهم. با توجه به فشردگی مسابقات و اتفاقات ناخواسته‌ای که معمولا پیش‌ می‌آید، امکان پیش‌بینی را می‌گیرد. با این وجود، در مورد قهرمانی فصل جاری نظر خاصی دارم. باوری که از ابتدای فصل داشته‌ام و هرگز نیز تغییر نکرده است؛ اینکه حریف جدی ما در مسیر قهرمانی، فقط چلسی است.

این مربی که ابتدای فصل جاری قدم در 25 سالگی حضورش بر مسند مربیگری شیاطین سرخ را آغاز کرد، افزود: مایل نیستم توان رقبایی مثل آرسنال را نادیده بگیرم. در گذشته مقاطعی وجود داشت که از سوی چنین حریفی تهدید شده‌‌ایم؛ اما باورم این است در این لیگ بسیار سخت و دشوار کنونی یکی از دو تیم منچستریونایتد یا چلسی سرانجام به جام می‌رسند.

در شرایط فعلی چلسی با 25 و منچستر با 23 امتیاز صاحب رتبه اول و دوم قبل از حضور در هفته دوازدهم لیگ برتر هستند.