اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الگوی ایرانی برای تیم کانادایی


خبرنگار سایت اخبار فوتبال امریکا در مورد استیوی نوشته که ونکوور مدافعی خریده که علاقه زیادی به حضور در کارهای هجومی دارد.

سایت گل: خبرنگار سایت اخبار فوتبال امریکا در مورد استیوی نوشته که ونکوور مدافعی خریده که علاقه زیادی به حضور در کارهای هجومی دارد.

 استیون بیت آشور به عنوان مدافع به تیم ونکوور ملحق شده اما او بیشتر دوست دارد که در خط حمله به تیمش کمک کند.

به نوشته سایت اخبار فوتبال امریکا، بازیکن جدید ونکوور که در تیم سابقش عملکرد قابل قبولی داشته، می گوید:" من حمله کردن را دوست دارم. اهل رقابت هستم و اصلا دوست ندارم شکست بخورم. به عنوان یک مدافع باید اولویتم کارهای دفاعی باشد اما تشنه حمله کردن و کمک به تیمم در گلزنی هستم" سرمربی ونکوور وایت کپس علاقه زیادی به بازیکن ایرانی اش دارد و به نظرش، استیوی می تواند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان این تیم باشد.

خود بیت آشور می گوید:" به نظرم می توانم سرسختی را به تیم اضافه کنم. درمورد این موضوع با سرمربی تیم صحبت کردم و او از من چنین خواسته ای داشت. باید مثل گذشته، در سمت راست زمین حضور فعالی داشته باشم"

بیت آشور جدا از اینکه به فکر موفقیت با تیم جدیدش است، می خواهد یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی باشد:" دعوت به تیم ملی همیشه مهم است. باید آنقدر در تیم باشگاهی ان خوب کار کنم که به تیم ملی هم دعوت شوم"


ویدیو مرتبط :
ایرانی حرف زدن با حال یه دختر کانادایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست تیم وزنه برداری پیشكسوتان خود سرانه وزنه بردار ایرانی را برروی سكو فرستاد



 

 

سرپرست تیم وزنه برداری پیشكسوتان خود سرانه وزنه بردار ایرانی را برروی سكو فرستاد

 

نجم الدین كرم الهی :

سرپرست تیم وزنه برداری پیشكسوتان خود سرانه وزنه بردار ایرانی را برروی سكو فرستاد

همدان - نجم الدین كرم الهی نماینده حراست سازمان تربیت بدنی در مسابقات وزنه برداری پیشكسوتان جهان در لهستان گفت : سرست تیم وزنه برداری پیشكسوتان ایران پس از نایب قهرمانی حسین خدادادی در این مسابقات خود سرانه وی را بر روی سكو فرستاد.

وی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : پس از اینكه خدادادی در این مسابقات دوم و نماینده رژیم اشغالگر قدس اول شد به وی اعلام كردیم كه بخاطر دفاع از مردم بیگناه غزه و نیز به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران وی بر روی سكو قرار نگیرد.

وی اظهار داشت : خدادادی نیز با استقبال از این پیشنهاد تصمیم گرفت از سالن برگزاری مسابقات خارج شود كه مربیان و سرپرست تیم مانع از خروج وی از سالن شدند.

وی گفت : به رغم تذكرات متعدد به آقای رییسی سرپرست تیم وزنه برداری پیشكسوتان ایران برای عدم فشار به خدادادی برای رفتن بر روی سكو اما متاسفانه وی توجهی نكرد و به زور خدادادی را بر روی سكو فرستاد.

كرم الهی گفت : رییسی اعلام كرد كه با سفارت ایران در لهستان در این زمینه هماهنگ كرده ولی به رغم اینكه این موضوع به سفارت ایران هم ارتباطی ندارد ولی كاردار ایران در لهستان این موضوع را قویا تكذیب كرده و اعلام كرد سفارت هیچگونه موافقتی در این زمینه نداشته است.

وی اضافه كرد : سرپرست تیم وزنه برداری و مربیان آن دلیل خود برای وادار كردن خدادادی جهت رفتن بر روی سكو برای گرفتن مدال را جلوگیری از تحریمهای احتمالی این تیم در سالهای آینده ذكركردند.

وی گفت : گر چه این استدلال بسیار نادرست است ولی باز هم آنها حق نداشتند وزنه بردار ایرانی را در كنار كسی قرار دهند كه جمهوری اسلامی آن رژیم را به رسمیت نمی شناسد و آنان را غاصب می داند.

كرم الهی گفت : پس از این موضوع بلا فاصله از طریق نمابر و ایمیل مسوولان مربوطه را در جریان امر قرار دادم و ادعاهای رییسی مبنی بر هماهنگی با مسوولان سفارت و دیگر مسوولان جمهوری اسلامی مبنی بر موافقت با رفتن خدادادی بر روی سكو قویا تكذیب می شود.

مسابقات وزنه برداری پیشكسوتان جهان سوم مهر ماه جاری در كشور لهستان برگزار شد.