اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الهام حمیدی و سکته 100 میلیاردی


الهام حمیدی در جواب مجری برنامه‌ای در تلویزیون گفت: اگر به من 100 میلیارد تومان بدهند،همین الان سکته می کنم و می میرم.

الهام حمیدی در جواب مجری برنامه‌ای در تلویزیون گفت: اگر به من 100 میلیارد تومان بدهند،همین الان سکته می کنم و می میرم.

الهام حمیدی که در جشن شب‌های شعبان در بوستان آزادگان حضور یافته بود در جواب محمود شهریاری مجری برنامه که پرسید اگر الان به شما 100 میلیارد تومان بدهند،چه می‌کنید گفت:همین الان سکته می کنم و می میرم.

همچنین این بازیگر در دفاع از حقوق‌های میلیونی بازیگران گفت: نمی دانم چرا همیشه این صحبت هست و همه فکر می کنند بازیگرها میلیارد، میلیارد پول در می آورند. ولی نسبت به زحمتی که می کشند، اینطور نیست. شما در نظر بگیرید که یک بازیگر در طول یک سال که 12 ماه است، امکان دارد سه یا 4 ماه سر کار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
الهام بانو دوستت دارم(الهام حمیدی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاس 100 میلیاردی در مسکن مهر/ 30 قاچاقچی اعدام می شوند



 

 اختلاس 100 میلیاردی در مسکن مهر/ 30 قاچاقچی اعدام می شوند

 

 دادستان قزوین از کشف جریان اختلاس یکصد میلیارد تومانی در مسکن مهر قزوین خبر داد که پیش از اینکه این اختلاس صورت گیرد، کشف شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی پیش از ظهر دیروز در شورای مسؤولان‌ قضایی استان که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مواد مخدر گام‌های خوبی برداشته شده است به طوری که طی 3 ماه گذشته به میزان 4 سال کار شده و با توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شده که در این راستا حکم اعدام 30 قاچاقچی صادر شده است و پس از تایید نهایی بزودی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: در رسیدگی به پرونده مسکن مهر اقدامات لازم انجام شد به طوری که ما می‌توانیم ادعا کنیم که جلوی اختلاس یکصد میلیارد تومانی را گرفتیم که باید از کسانی که در این زمینه اقدام کردند و از جمله از هوشیاری و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کنیم که موجب شد مقابل فساد اقتصادی گرفته شود.

صادقی‌نیارکی عنوان داشت: پرونده اختلاس 2 تا 3 میلیاردی در بیمه ایران پرونده دیگری است که در شُرف اتخاذ تصمیم است.... / وطن امروز