اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

النصر قهرمان جام حذفی عربستان شد


تیم فوتبال النصر با پیروزی برابر الهلال، حریف سپاهان اصفهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال عربستان را از آن خود کرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال النصر با پیروزی برابر الهلال، حریف سپاهان اصفهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال عربستان را از آن خود کرد.

دیدار پایانی رقابتهای جام حذفی عربستان موسوم به جام ولیعهد عربستان، شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد و تیم النصر با کسب برتری 2 بر یک مقابل تیم سرشناس الهلال، به عنوان قهرمانی دست یافت.



در ابتدا این تیم الهلال بود که با گل دقیقه 2 ناصر الشمرانی از تیم النصر جلو افتاد اما گل بخودی سلطان الدعایه، بازیکن الهلال، در دقیقه 26 باعث شد که نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد. النصر در نیمه دوم نیز یک بار دیگر در دقیقه 58 توسط محمد السهلاوی از روی نقطه پنالتی به گل رسید و برتری 2 بر یک خود را تا پایان 90 دقیقه بازی حفظ کرد تا جام قهرمانی این رقابتها را از آن خود کند.

فصل گذشته نیز این دو تیم به فینال این مسابقات راه یافته بودند که در آن دیدار، الهلال در ضربات پنالتی به برتری رسید و قهرمان شد و بدین ترتیب، امسال النصر انتقام فصل قبل را از الهلال گرفت.

الهلال عربستان در گروه D با تیم‌های سپاهان اصفهان، الاهلی امارات و السد قطر همگروه است. همچنین تیم النصر هم اکنون صدرنشین لیگ برتر عربستان نیز هست و شش امتیاز با تیم دوم جدول یعنی الهلال فاصله دارد.


ویدیو مرتبط :
ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال - سایپا؛ نبرد قهرمان با نارنجی‌پوشان/ اوج هیجان در جام حذفی



آغاز مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال

استقلال - سایپا؛ نبرد قهرمان با نارنجی‌پوشان/ اوج هیجان در جام حذفی

مرحله یک شانزدهم جام حذفی روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال مدعی قهرمانی به مصاف سایپا می‌رود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار ورزشی - به گزارش فارس، مرحله یک شانزدهم جام حذفی در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با برگزاری 9 مسابقه پیگیری می‌شود. 6 تیم نیز از حضور در این مسابقات انصراف دادند تا 6 تیم راحت و بدون دردسر به مرحله یک هشتم صعود کنند. نگاهی به بازی‌های روز پنجشنبه و جمعه می‌اندازیم، بازی‌هایی که می‌توان اوج هیجان را در آنها تجربه کرد زیرا هیچ بازی مساوی نمی‌شود و تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌روند:

استقلال - سایپا؛ نبرد استقلال قهرمان با نارنجی‌پوش مدعی

دیدار دو تیم در هفته دوم لیگ برتر با پیروزی 2 بر یک سایپا به پایان رسید. آن مسابقه اولین حضور جواد نکونام در استقلال بود و هواداران بعد از باخت فرهاد مجیدی را تشویق کردند اما اکنون شرایط کاملا متفاوت است. جواد نکونام در ترکیب استقلال جا افتاده و تیم دوم جدول است و سایپا 26 امتیازی در رده هشتم است. اگر سایپا موفق به تکرار نتیجه بازی لیگ در این بازی شود استقلال وداعی زود‌هنگام با جام حذفی خواهد داشت اتفاقی که بعید است برای مدعی قهرمانی این مسابقات بیفتد. پرویز مظلومی فصل گذشته استقلال را قهرمان جام حذفی کرد و این تیم به آسیا رسید. بنابراین سایپا برای خلق شگفتی و با انگیزه فراوان به میدان می‌آید و شاگردان ژنرال نیز نمی‌خواهند در اولین گام حذف شوند. به همین دلیل این بازی می‌تواند یکی از زیبا‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های حذفی باشد.

سپاهان - فولاد؛ تیم برنده فینالیست می‌شود؟

سپاهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر باید به مصاف تیم سوم جدول برود. بازی سپاهان و فولاد یکی از زیباترین و فنی‌ترین بازی‌های خواهد بود. هواداران اصفهانی اوج هیجان را در این بازی تجربه می‌کنند. دیداری که باید یک برنده داشته باشد برنده این بازی شاید یکی از فینالیست‌های جام باشد.

داماش ایرانیان - داماش گیلان؛ دیداری راحت برای شاگردان درخشان

دو تیم از نظر اسم خیلی شبیه هستند و شاید یک دیدار خانوادگی باشد که در تهران برگزار می‌شود. حمید درخشان که  در آخرین دیدار لیگ استقلال را شکست داد دلش نمی‌خواهد وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد آن هم برابر تیمی ناشناس

سایپا شمال - مس سرچشمه؛ خوش سابقه

مس سرچشمه در جام حذفی سابقه خوبی دارد تیمی که دو فصل پیش هم در لیگ برتر بود و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.

ذوب آهن اصفهان - ملی حفاری اهواز؛ اعاده حیثیت

ذوب آهن که با فرهاد کاظمی هم نتوانسته از انتهای جدول لیگ جدا شود می‌خواهد در جام حذفی اعاده حیثیت کند و با یک برد در جام حذفی به وضعیت خود حداقل از نظر روحی و روانی سروسامانی ببخشد.

شهرداری یاسوج - مس کرمان؛ نبرد سخت کویرنشینان

شهرداری یاسوج در رقابت‌های حذفی تیم گردن کلفتی است و تیم مس کرمان بازی‌ سختی در یاسوج خواهد داشت. تیم مس اگرچه در پایان نیم فصل اول به رده نهم رسید اما حاشیه‌های زیادی همچنان از آن به گوش می‌رسد.

استقلال اهواز - گهر دورود؛ کار سخت مایلی‌کهن

تیم گهر که با مایلی‌کهن فقط یک امتیاز در لیگ برتر از 4 مسابقه گرفته شاید در این بازی به دنبال کسب اعتبار بیشتر باشد هرچند اخباری که از تیم گهر منتشر می‌شود خیلی مناسب نیست و فریادشیران چند روز پیش از مشکلات مالی فراوان در تیم گهر خبر داد. مگر اینکه بازیکنان تیم گهر بخاطر دل هواداران پرشمار و پرشورشان خوب بازی کنند. مایلی کهن کار سختی در اهواز دارد.

ابومسلم - پیکان؛ پیکان با برد برمی گردد؟

شاید روی کاغذ پیکان برنده این بازی باشد زیرا وضعیتش بسیار بهتر از تیم پرحاشیه ابومسلم است اما جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

نیروی زمینی - نفت آبادان؛ جوانان مقابل لیگ برتری ها

نیروی زمینی تیم جوان و دونده‌ای است که باید به مصاف تیم بحران‌زاده و لیگ برتری نفت ْآبادان برود.  نفت آبادان که دو سرمربی پرتغالی در نیم فصل اول عوض کرده همچنان در رده هفدهم است. نفتی‌ها نیز برای ادعاده حیثیت بازی می‌کنند.

 6 تیم راه آهن، نفت تهران، مس رفسنجان، صبای قم، فجرسپاسی و تراکتورسازی به دلیل انصراف حریفانشان بدون مسابقه به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرده‌اند.

پرسپولیس و ملوان نیز در روز 29 آذر ماه در ورزشگاه آزادی با یکدیگر بازی خواهند کرد.

فارس