اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الناز حبیبی خبر فوتش را تکذیب کرد +عکس


متاسفانه خبری در فضای مجازی در حال چرخیدن است که در آن اعلام خبر فوت الناز حبیبی را نشان می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: متاسفانه خبری در فضای مجازی در حال چرخیدن است که در آن اعلام خبر فوت الناز حبیبی را نشان می دهد.

متاسفانه ساعاتی پیش خبر فوت یکی از بازیگران زن ایرانی باعث ناراحتی دوست داران این هنرمند شد،خبری که از فوت ناگهانی الناز حبیبی میداد،اما این شایعه که منشا آن شبکه های اجتماعی و گروه هایی چند صد نفره که با هدف تخریب و یا برای بدست آوردن چند لایک بیشر انتشار میابد هر چند یکبار براحتی عده ای را میکشند و حتی براسش عکس بعد از فوت هم درست میکنند !  اینبار قرعه بنام الناز حبیبی افتاد تا با انتشار خبر کذب فوت این بازیگر موجی از نگرانی در بین هواداران و جامعه هنری پدید آورند.

اما الناز حبیبی با انتشار پستی در اینستاگرامش به این شایعه پاسخ داد .


الناز حبیبی خبر فوتش را تکذیب کرد +عکس


ویدیو مرتبط :
میکس عکس های الناز حبیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر مجعول و کذب دستگیر شدن وزیر امور خارجه ایران در قبرس+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تکذیب خبر مجعول و کذب دستگیر شدن وزیر امور خارجه ایران در قبرس+عکس

 شب گذشته برخی رسانه های ترکیه در خبر مدعی شدند وزیرامروخارجه ایران در فرودگاهی در قبرس بازداشت شده است.

به گزارش خبرآنلاین این خبر آنچنان در سایت های ضد انقلاب سرو صدا کرد که حتی یکی از این سایتها عکسی از دستگیری علی اکبر صالحی در فرودگاه نیز منتشر کرد. تصویری که جعلی و فوتوشاپی بودن آن به راحتی تشخیص داده می شود.

بعد از تقریبا یک روز از انتشار این شایعات سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران خبر مجعول برخی رسانه های خارجی در خصوص سفر علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان به قبرس را قویا تکذیب کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش اداره اخبار و اطلاعات وزارت امور خارجه، رامین مهمانپرست ضمن رد ادعای کذب منتشره توسط برخی رسانه های خارجی در ارتباط با سفر وزیر امورخارجه کشورمان به قبرس آن را اقدامی در چارچوب فضاسازی رسانه ای ناشیانه دانست .

وی افزود: دکتر صالحی در کمال احترام در فرودگاه لارناکا در سطح عالی از سوی مقامات عالی رتبه وزارت امورخارجه و ریاست جمهوری قبرس مورد استقبال قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه کشورمان در جریان این سفر ملاقات ها و مذاکرات صمیمانه و سازنده ای در خصوص گسترش روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی با رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت امورخارجه آن کشور داشته است .

مهمانپرست افزود: در این خصوص بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه قبرس مبنی بر موفقیت آمیز بودن این سفر و تکذیب ادعاهای مطرح شده در خصوص مشکلات به وجود آمده به خوبی گویای غرض ورزی ناشیانه برخی از رسانه های خارجی است./خبرآنلاین