اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

القاعده: با تمام توان وارد خاک آمریکا شوید!


«القاعده در شبه جزیره عربستان» در بیانیه ای از نیروهای تروریستی درخواست کرد به اهداف آمریکایی حمله کنند.

پایگاه خبری انتخاب: «القاعده در شبه جزیره عربستان» در بیانیه ای از نیروهای تروریستی درخواست کرد به اهداف آمریکایی حمله کنند.

رویترز نوشت: این درخواست «القاعده در شبه جزیره عربستان» پس از آن مطرح شد که واشنگتن، حملات هوایی را در عراق علیه مواضع ستیزه جویان «داعش» انجام داد.

در این بیانیه که در پایگاه اینترنتی شبکه اجتماعی «توییتر» منتسب به «انصار الشریعه» منتشر شد آمده است: «ما اتحاد خود را با برادرانمان در عراق اعلام می کنیم. ما از تمام گروه ها درخواست می کنیم تا به عنوان بخشی از فعالیت های جهادی، نظامی، اقتصادی و رسانه ای خود به اهداف آمریکایی حمله کنند.»

«القاعده در شبه جزیره عربستان» در بیانیه خود افزود: «ما از هر کس که می تواند وارد خاک آمریکا شود درخواست می کنیم به برادران خود کمک کند و با هر آنچه که می تواند به جنگ آمریکا برود.»


ویدیو مرتبط :
لحظه ورود تروریستهای خارجی القاعده به خاک سوریه از مرز ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با هر آنچه دارید وارد خاک آمریکا شده و به جنگ انها بروید



اخبار,اخبار بین الملل , بیانیه القاعده در شبه جزیره عربستان

 

اخبار بین الملل - بیانیه «القاعده در شبه جزیره عربستان»:
با هر آنچه دارید وارد خاک آمریکا شده و به جنگ انها بروید

«القاعده در شبه جزیره عربستان» روز پنجشنبه در بیانیه ای از نیروهای تروریستی درخواست کرد به اهداف آمریکایی حمله کنند.

به گزارش «انتخاب»، این درخواست «القاعده در شبه جزیره عربستان» پس از آن مطرح شد که واشنگتن، حملات هوایی را در عراق علیه مواضع ستیزه جویان «داعش» انجام داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از صنعا، در این بیانیه که در پایگاه اینترنتی شبکه اجتماعی «توییتر» منتسب به «انصار الشریعه» منتشر شد آمده است: «ما اتحاد خود را با برادران مسلمان در عراق اعلام می کنیم. ما از تمام گروه های اسلامگرا درخواست می کنیم تا به عنوان بخشی از فعالیت های جهادی، نظامی، اقتصادی و رسانه ای خود به اهداف آمریکایی حمله کنند.»

«القاعده در شبه جزیره عربستان» در بیانیه خود افزود: «ما از تمام مسلمانان به ویژه هر کس که می تواند وارد خاک آمریکا شود درخواست می کنیم به برادران خود کمک کند و با هر آنچه که می تواند به جنگ آمریکا برود.»
اخبار بین الملل - انتخاب