اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

العربیه هم بیانیه اخوان المسلمین درباره سخنان رهبری را تکذیب کرد



عصرایران - بخش فارسی سایت شبکه العربیه نوشت: با وجود انتشار خبر صدور بیانیه گروه اخوان المسلمین در واکنش به سخنان آیت الله خامنه ای رهبر ایران که اعتراض های مردم مصر را انقلاب اسلامی دانسته بود، این گروه اسلامگرا تا کنون هیچ موضع رسمی در این خصوص اعلام نکرده است وبر خلاف آنچه در رسانه های فارسی منتشر شده بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده است.

 

گفتنی است برخی رسانه ها ، اخیراً اخباری را در خصوص صدور بیانیه مخالفت اخوان با سخنان رهبری منتشر کرده بودند..../عصرایران


ویدیو مرتبط :
سخنان جمال عبدالناصر درباره اخوان المسلمین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ عضو ارشد اخوان المسلمین به بی‌بی‌سی فارسی درباره سخنان رهبری



 

 

 

پاسخ عضو ارشد اخوان المسلمین به بی‌بی‌سی فارسی درباره سخنان رهبری

 

الهلباوی در گفت و گو با شبكه بی بی سی فارسی در پاسخ به این سئوال مجری كه وزیر امورخارجه مصر اظهارات رهبر انقلاب را رد كرده گفت: وزیر خارجه كنونی مشروعیت ندارد ضمن اینكه وی باید از رهبر ایران بدلیل موضعگیری كه در قبال انقلاب مصر داشته سپاسگزار باشد.

كمال توفیق الهلباوی عضو ارشد جمعیت اخوان المسلمین در گفت و گو با شبكه بی بی سی فارسی درباره اظهارات اخیر رهبر انقلاب درباره اتقلاب مصر و در پاسخ به این سئوال مجری كه وزیر امورخارجه مصر از این اظهارات رهبر انقلاب را رد كرده گفت: این دولت باید كنار برود و وزیر امور خارجه كنونی نیز مشروعیت ندارد ضمن اینكه او از روابط بین مسلمانان اطلاعی ندارد.

عضو ارشد جمعیت اخوان المسلمین افزود: وزیر خارجه مصر باید از رهبر ایران سپاسگزار باشد كه درباره انقلاب مصر چنین موضع گیری كرده است.

وی در ادامه با اظهارنظر درباره احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، افزود: احمدی نژاد فردی شجاع است و سخنان خود را با شجاعت بیان می كند.

الهلباوی گفت: من كاری به موضع گیری احمدی نژاد ندارم ولی بریتانیا و آمریكا نمی خواهند كشورها پیشرفت كنند.

عضو ارشد جمعیت اخوان المسلمین گفت: تمام كشورها حق دارند، از تكنولوژی صلح آمیز هسته ای برخوردار شوند..../تحلیل:عصرایران