اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

العبادی: داعش در حال عقب نشینی است


حیدر العبادی' نخست وزیر عراق گفت: گروه تروریستی داعش در حال عقب نشینی از بسیاری از مناطق کشور بوده و نیروهای امنیتی با ورود به مناطق مختلف، پیروزی های بزرگی را کسب کردند.

خبرگزاری ایرنا: حیدر العبادی' نخست وزیر عراق گفت: گروه تروریستی داعش در حال عقب نشینی از بسیاری از مناطق کشور بوده و نیروهای امنیتی با ورود به مناطق مختلف، پیروزی های بزرگی را کسب کردند.

العبادی در دیدار با استاندار و اعضای مجلس استان کربلا وضعیت امنیتی و خدمات رسانی این استان و نیز اوضاع پناهندگان را مورد بررسی قرار داد.

نخست وزیر عراق در این دیدار تاکید کرد که داعش در حال عقب نشینی و ما در حال پیشروی در بسیاری از مناطق کشور هستیم.

العبادی با بیان اینکه نیروهای امنیتی در استان های صلاح الدین و الانبار به دستاوردهای بزرگی دست یافتند تاکید کرد: نبرد با تروریست ها به زودی فیصله خواهد یافت.

نخست وزیر عراق تصریح کرد: ما به دنبال پیروزی سیاسی نیستم بلکه تلاش می شود که از کشور و شهروندان مان در مقابل تروریست ها و جنایت های سازمان دهی شده حمایت کنیم.

وی در خصوص جنایت آدم ربایی نیز گفت: این جنایت و سایر جنایت های سازمان دهی شده بسیار خطرناک تر از تروریسم است چرا که امنیت شهروندان را از داخل تهدید می کند.

العبادی افزود: کسانی که اقدام به آدم ربایی می کند دین و مذهب نمی شناسند و همه مردم را بدون استثناء هدف قرار می دهد.


ویدیو مرتبط :
کسی که موهای او در حال عقب نشینی است کاشت انجام دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشروی‌ ارتش عراق در شرق رمادی/ العبادی: داعش در حال عقب‌نشینی است



 اخبار  بین الملل,خبرهای بین الملل  ,گروه تروریستی داعش

همزمان با پیشروی‌های ارتش عراق در شرق رمادی، نخست وزیر عراق از عقب‌نشینی داعش و تضعیف این گروه تروریستی در مقابل ارتش کشورش خبر داد. دولت کانادا نیز اعلام کرد حمایت نظامی، اطلاعاتی و انسانی خود از عراق را افزایش می‌دهد.

به گزارش (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای ارتش عراق در ادامه پیشروی‌های خود علیه گروه تروریستی داعش در مناطق تحت اشغال این گروه، توانستند منطقه "البوصالح الحمد" را به کنترل کامل خود درآورند.

این منطقه در شرق رمادی که ارتش عراق عملیات برای آزادسازی آن را آغاز کرده قرار دارد.

در همین حال، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا تقویت روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف، جنگ با داعش، پیروزی‌هایی که تاکنون در این نبرد حاصل شده و حمایت از عراق در این جنگ در کنار شرایط منطقه را مورد بررسی قرار داد.

العبادی در این تماس تلفنی از تضعیف داعش و ادامه پیشروی نیروهای عراقی در آزادسازی مناطق تحت اشغال تروریست‌ها خبر داد.

نخست وزیر کانادا نیز در این تماس تلفنی بر حمایت کامل کشورش از عراق در نبرد با تروریسم و افزایش این حمایت‌ها با اختصاص مبالغ جدید و آموزش نیروهای عراقی، حمایت اطلاعاتی و کمک‌های انسانی به آوارگان خبر داد.

در مقابل العبادی از موضع‌گیری دولت کانادا در حمایت از عراق و کمک‌های نظامی این کشور در قالب ائتلاف ضد داعش قدردانی کرد و گفت: داعش تضعیف شده است و نیروهای دلاور ما به پیروزی‌های خود بر این تروریست‌ها تا آزادی تمامی کشور ادامه می‌دهند.


  اخبار بین الملل  -  ایسنا