اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

الساندرو دل پیرو ۲ میلیاردی در پرسپولیس؟


رویانیان چند ماه پیش خبر از جذب یک بازیکن بزرگ در کلاس جهانی را به هواداران پرسپولیس داده بود و حالا شایعه شده که این بازیکن بزرگ الکس دل پیرو است.

زندگی نیوز: رویانیان چند ماه پیش خبر از جذب یک بازیکن بزرگ در کلاس جهانی را به هواداران پرسپولیس داده بود و حالا شایعه شده که این بازیکن بزرگ الکس دل پیرو است.

پرسپولیسی ها برای فصل آینده برنامه های ویژه ای تدارک دیده اند. بستن تیمی قدرتمند، جوان و البته جذب چند بازیکن باتجربه. بعد از پیشنهاد پرسپولیس به مروان سعدان مراکشی حالا شایعه شده مسئولان این تیم برای جذب یک بازیکن بزرگ دست به کار شده اند.

«دل پیرو» صید ۲ میلیاردی پرسپولیس؟

بر اساس شایعات این بازیکن بزرگ کسی نیست جز الساندرو دل پیرو معروف که این روزها در اف سی سیدنی استرالیا توپ می زند. این صحبت در حالی از سوی بعضی پرسپولیسی ها شنیده می‌شود که به نظر می رسد باید خبر را با تردیدهای زیادی مواجه کرد چرا که دل پیرو سالانه ۲ میلیون دلار استرالیا دستمزد دریافت می کند و بعید است اگر این پول را هم به او پرداخت کنند برای ادامه فوتبال لیگ ایران را انتخاب کند.

رویانیان چند ماه پیش خبر از جذب یک بازیکن بزرگ در کلاس جهانی را به هواداران پرسپولیس داده بود و حالا شایعه شده که این بازیکن بزرگ الکس دل پیرو است.

دل پیرو که متولد ۱۹۷۴ میلادی و ۳۹ ساله است سالها با پیراهن یوونتوس یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال بود اما حالا یکی دو سالی است که به فوتبال آسیا کوچ کرده و در لیگ استرالیا توپ می زند. باید منتظر ماند و دید این شایعه تا چه حد به واقعیت نزدیک است. آیا پرسپولیس واقعا دل پیرو را می خواهد یا اینکه این خبر شایعه ای بیش نیست و برای فهمیدن اینکه بازیکن بزرگ مورد نظر رویانیان چه کسی است باید همچنان صبر کرد؟


ویدیو مرتبط :
الساندرو دل پیرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکرات پرسپولیس با دل پیرو لو رفت!



مذاکرات پرسپولیس با دل پیرو,باشگاه پرسپولیس,جذب الکس دل پیرو درباشگاه پرسپولیس

مذاکرات پرسپولیس با دل پیرو لو رفت!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نکاتی درباره خبر مذاکره با ستاره سابق یوونتوس مطرح کرد.

روز گذشته خبر تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب "الکس دل پیرو" با مساعدت حسین هدایتی مطرح شد.
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: این شایعه، بی اساس و کاملا هدفمند منتشر شده است. می خواهند انتظارات را پرسپولیس بالا ببرند.

وی ادامه داد: برخی می خواهند دل پیرو را مطرح کنند تا وقتی بازیکن خارجی جذب کردیم بگویند نتوانستیم این بازیکن مطرح را جذب کنیم در صورتی که اصلا مذاکره ای انجام نشده است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مورد اینکه دل پیرو اعلام کرده از تیم پرطرفدار غرب آسیا پیشنهاد دریافت کرده است گفت: شاید تیم هایی که به بازیکن خود دو میلیارد پول می دهند با او صحبت کرده باشند. ما از این پول ها نداریم و این فصل بازیکنی که بیشتر از یک میلیارد تومن گرفته باشد در پرسپولیس نیست. سیاست ما کاهش هزینه هاست.

جام نیوز