اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اكران فیلم‌های سه بعدی در سینما آزادی


فیلم‌های سه‌بعدی به صورت تك‌سانس و در ساعت 12 شب در سینما «آزادی» روی پرده خواهند رفت.

ایسنا : رضا سعیدی‌پور درباره جزئیات اكران فیلم‌های سه‌بعدی در سینما «آزادی» گفت:‌ فیلم‌های سه‌بعدی به صورت تك‌سانس و در ساعت 12 شب در سینما «آزادی» روی پرده خواهند رفت.

مدیر پردیس سینمایی «آزادی» در گفت وگویی ادامه داد: هنگامی كه با مجری طرح اكران فیلم‌های سه‌بعدی صحبت كردیم‌، قرار شد یك هفته پس از «ایوان شمس» فیلم‌های سه‌بعدی به صورت تك سانس در ساعت 12 شب در سینما «آزادی» اكران شود.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا سینما‌ «آزادی» نمی‌توانست چند سانس را برای اكران فیلم‌های سه‌بعدی اختصاص دهد‌، گفت:‌ خیر. مشكل ما این است كه سالن مجهز به تكنولوژی سه‌بعدی‌مان همان سالن سرگروهمان است بنابراین نمی‌توانیم سانس‌های بیشتری را به اكران این فیلم‌ها اختصاص دهیم.

مدیر سینما «آزادی» درباره قیمت بلیت‌های فیلم‌های سه بعدی خاطرنشان كرد:‌ قیمت بلیت‌ها در سینما‌ آزادی 10 هزار تومان است. البته به نظرم این رقم می‌تواند حداقل قیمت باشد چرا كه از آن باید پنج درصد عوارض شهرداری‌، پنج درصد ارزش افزوده و پنج درصد مالیات تكلیفی كسر شود در واقع در پایان فروش تنها شش هزار و 500 تومان باقی می‌ماند كه بین صاحب فیلم و سینمادار تقسیم شود.

 اكران فیلم‌های سه‌بعدی از هفته گذشته در تالار ایوان شمس آغاز شده است و قرار است از نیمه‌ی دوم فروردین ماه در سینما آزادی هم آغاز شود.


ویدیو مرتبط :
فیلم سینما 6 بعدی و سینما سیمولاتور-هدایتی09155155738-ترن هوایی-درجه کیفی A++- بهترین فیلم سینما 6 بعدی و سینما 7 بعدی و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما


امروزه برای دیدن فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی، تنها گزینه‌تان سینما رفتن نیست. می‌توانید با رو کردن چند میلیون ناقابل، تجهیزاتِ لازم آن را در خانه‌تان ردیف کنید .