اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اكران شبانه سینماها در ماه مبارک رمضان


رییس پلیس تهران با اكران شبانه سینماها در ماه مبارك رمضان موافقت كرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس تهران با اكران شبانه سینماها در ماه مبارك رمضان موافقت كرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا  افزود: در راستای رفاه حال خانواده‌ها و سینماداران و با توجه به تقاضای اتحادیه سینماداران، پلیس تهران با اكران شبانه سینماها در ماه مبارك رمضان به جز شب‌های قدر موافقت كرد.

وی افزود: آن دسته از سینماهایی كه قصد دارند اكران شبانه داشته باشند، باید ضمن مراجعه به اتحادیه مربوطه، درخواست خود را به اداره اماكن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارائه كنند.

ساجدی‌نیا تاكید كرد: بدیهی است، پلیس تهران تمهیدات ویژه ترافیكی و انتظامی را برای اكران شبانه سینماهای دارای مجوز در پایتخت به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

به گفته رییس پلیس تهران، این طرح در راستای كمك به توسعه فضاهای فرهنگی و پركردن اوقات فراغت شهروندان، همزمان با فصل تابستان و تعطیلی مدارس اجرا می‌شود.    


ویدیو مرتبط :
طرح ویژه برای سینماها در ماه رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکلیف پخش "سرزمین کهن" مشخص شد/ اعلام برنامه‌های "ماه عسل" و "جنگ شبانه" در ماه مبارک رمضان



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال سرزمین کهن

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما از زمان پخش سریال "سرزمین کهن" خبر داد.

 "غلامرضا میرحسینی" مدیر شبکه سه سیما  در خصوص سرنوشت سریال "سرزمین کهن" ساخته "کمال تبریزی" گفت" مجموعه "سرزمین کهن" یک پروژه تاریخی الف ویژه بود که از همان ابتدا در سه فاز و هر فاز 20 قسمت طراحی و پیش‌بینی شده بود.  فاز اول و دوم این مجموعه تولید شد و طبق برنامه‌ریزی‌های پخش آن اغاز شد که البته این مجموعه هنگام  پخش بدلیل اشکالات وارده متوقف شد و نیاز به یک بازنگری دوباره پیدا کرد.

وی در خصوص اصلاحات وارده به این فیلم عنوان کرد: اصلاحات فاز 1 و 2 انجام شده اما بخشی از این اصلاحات نیاز به تصویربرداری مجدد دارد و از آنجا که فاز 3 این سریال باید کلید بخورد در نظر مجموعه سیما و تولید بر این است که پس از شروع تولید فاز 3،‌هر سه فاز با هم پخش شود تا گروه درگیر پخش و تولید نشوند و همچنین فاز 3 در حالت تردید و بلاتکلیفی نماند.

میرحسینی درخصوص زمان شروع تولید فاز 3 اظهار داشت: فاز 3 از آنجا که دارای راکوردهای خاصی چون خیابان انقلاب  و دانشگاه تهران است باید با رعایت شرایط خاصی ساخته شود بنابر این مسئله خود، کمی زمان‌بر است .

وی افزود: تولید فاز 3 پس از پیش تولید عظیم آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد تا خرداد سال 95 تولید آن تمام خواهد شد و در پائیز 95 این سریال بر روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه سه در خصوص اصلاحات وارده به فاز 1 و 2 بیان کرد: اصلاحات جزئی ولی اساسی بوده که برخی از جاها نیاز به فیلم برداری مجدد احساس شده غیر از تدوین ، حذف دیالوگ‌ها، صحنه ها برخی از سکانس‌ها برای حفظ ریتم قصه باید مجدد فیلم‌برداری شود که بدلیل هزینه‌بر بودن ، مجزا کار نکردن، اجاره لوکیشن و همچنین جمع کردن گروه همزمان با تولید فاز 3 این اصلاحات هم انجام می پذیرد.

"میرحسینی" در خصوص برنامه‌های این شبکه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: "ماه عسل" با اجرای "احسان علیخانی" با یکسری تغییرات در مزم و محتوا به صورت ویژه برنامه افطار بر روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: برنامه "جنگ شبانه" یک مجله ترکیبی جذاب با رویکرد فضای معنوی ماه مبارک رمضان و همچنین شبهای قدر است که بعد از خبر 22 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات این "جنگ شبانه" افزود: این برنامه را خود شبکه با توجه به رویکرد جدید شبکه طراحی کرده که طرح ، ایده و ایتم‌ها شکل  گرفته و در حال حاضر رکورد نحوه‌ی اجرای آن را بررسی می‌کنیم که یک مجری خوب و توانمند به همراه مجری جدید این برنامه را اجرا خواهند کرد و پس از قطعی شدن تهیه‌کننده ای این برنامه را به عهده می گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: پخش دو برنامه جدید زنده و تولیدی یکی مبل و یکی بعد از ظهر دو هفته قبل از ماه مبارک رمضان اغاز میشود که این ماه را تکمیل و جذاب تر می‌کند و به طور قطع رنگ و لعاب شبکه را تغییر خواهد داد.

"میرحسینی" در پایان به سریال این شبکه اشاره کرد و گفت: سریال "دردسرهای عظیم" به کارگردانی "برزو نیک‌نژاد" در ایام ماه مبارک رمضان از همین شبکه پخش خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی - سینماخبر